Paella in the making

– Spansk paella med skalldyr –

Hallo! Sommeren er offisielt her! Jeg føler ihvertfall det nå når juni måned endelig er i gang. Ja, jeg skriver endelig, for mai varte evig i år. Eller er det bare jeg som følte det sånn? Velkommen skal du ihvertfall være juni. Jeg koste meg GLUGG med feiring i går. Det ble ikke helt som jeg hadde tenkt ettersom jeg ombestemte meg med skoleavslutningen og feiret med mine aller nærmeste istedet, men det var så absolutt en god beslutning. Annika og Diderik inviterte både D og meg, samt Kristinemor og hennes mann på taco, mojitos og spill.. SÅ god stemning fra vi kom til vi gikk. Annika er også ferdig utdannet nå, så vi kunne feire utdannelsen vår, mens Kristine og Christoffer kunne feire at de ENDELIG har satt dato for bryllupet sitt! Hallelujah jeg gleder meg til neste sommer…

I dag holdt jeg sengen helt til klokken tolv(!) før jeg kavet meg opp for å stelle meg og kokkelere til Hannebesøk. Hun var her for noen timer siden og knipset litt bloggstoff for oss, og i den anledning fikk jeg laget en etterlengtet spansk paella med skalldyr 🙂 Egentlig for å dele oppskriften med dere, men den ble rett og slett ikke så god som jeg hadde håpet, så den oppskriften tror jeg vi venter litt med. Må jobbe litt med disse smakene skjønner jeg. Paella er foreløpig ikke min sterkeste rett. Den var god altså, men bare ikke så god at jeg vil be 6000 andre mennesker om å prøve den ut..

Det beste med denne middagen var vel egentlig alle blåskjellene jeg hadde til overs. Haha! De ble slukt hele ute på verandaen for halvannen time siden. Jeg har nemlig plassert dynene på verandaen i dag, tatt med meg Sika og masse deilig snacks ut i skyggen og sett Netflix i noen timer. Lørdagskosen sin <3

Og lørdagskosen bare fortsetter! Daniel har også endelig våknet til live her, så nå skal vi kose oss med finalekamp i champions leage. Vet ikke helt hvorfor jeg er så giret på å se denne kampen ettersom jeg ikke bryr meg om noen av de to lagene som spiller, men jeg er visst bare blitt en sånn person..

Tusen takk for alle gratulasjoner under forrige innlegg!
Og for at dere har fulgt meg gjennom disse tre studieårene <3 

17 kommentarer

Siste innlegg