– Nyttårsfeiring på fjellet –

Hei på dere! Det var blogging jeg livnærte meg av ja! Heh. Hadde nesten glemt det etter denne deilige deilige uken med latskap og wifi-frie dager. Jeg har altså kommet hjem til Kristiansand siden sist, vært på julefrokost med jentene mine, besøkt en stykk bestevenninne som har født verdens nydeligste baby til verden (ja lille Aron er faktisk det fineste jeg har sett i hele mitt liv). -Ooog jeg har feiret nyttårsaften i farmor og farfars hytte på Bortelid. -Med min digge mann og en stykk beagle selvfølgelig <3 En utrolig bra nyttårsaften som jeg håper og tror vi kommer til å kjøre en reprise av i fremtiden. Det var bare så innmari deilig å slippe og avslutte 2018 med en helsikkes fest for en gangs skyld.

–  En rolig og veldig fin nyttårsfeiring –

Jeg måtte jobbe til og med søndag kveld, så vi kjørte først opp om morgenen nyttårsaften, men likevel fikk vi tid i massevis til å lage oss et festmåltid med kalkun, sprette en flaske champagne, SLAPPE AV, spille farmors hyttebrettspill, og bare kose ihjel hunden før vi beveget oss ut for å titte på den åpne festhimmelen <3 Hunden var også med ut, for hun var ikke det spor redd etter sine år i skogen med lyden av jaktskudd.. Herregud for en utsikt vi fikk på toppen av Bortelid. Jeg er SÅ glad for at vi valgte å feire akkurat der i år. Daniel satt i ullundertøyet sitt hele kvelden, mens jeg kastet på kjolen og leppestiften 23.30 og tok det av igjen 20 minutter senere. Haha!

På vei opp til hytta kjøpte vi også med oss et digert fenalår, og ikke vet jeg hvordan vi fikk det til, men på to hyttekvelder klarte vi faktisk å skrelle det ned til beinet. 1 nyttårsdag brukte vi bare på å slappe enda mer av, hoppe i farfars boblebad, gå en liten tur i den ville stormen, og kjøre filmkveld med hjemmelaget pizza. Kunne ikke bedt om en bedre start på det nye året 🙂 I dag er D tilbake på jobb, men i morgen drar vi på ny oppdagelsesferd sammen, for da er det duket for en natt i trehytte langt inni den forhåpentligvis hvite Gjerstad skogen, før turen går videre til Kragerø resort for spa og Tour De Ski finale <3

Nå skal jeg hive på maska og komme meg ut til Elkjøp for å kjøpe meg ny portrettlinse.. Jeg klarte å glemme min igjen på hytta, men jeg trenger uansett en ny da jeg er ca den eneste igjen som klarer å finne fokus med den gamle. Litt vanskelig å være både fotograf og motiv så nå får jeg få fingeren ut. Ellers venter en venninnelunsj før en laang og deilig skogstur med doggo. Ah, dette ferielivet!

Tusen takk for følge i 2018 kjære gode dere <3 
Måtte dere henge på til aller siste slutt!

10 kommentarer
    1. Hei fineste!<3 Ååååå, digger digger bloggen din! Gleden er alltid stooor når et nytt innlegg venter på meg!<3 😉 Hørtes ut som en nyyydelig nyttårsfeiring!!! Er ikke fan av fest selv på denne dagen! Mye kosligere å være med sin elskede å bare myyyse max!<3 Ha en flott dag skjønne deg, oooog GODT NYTT ÅR!<3 Store klemmer fra meg!<3<3<3

    2. Godt nyttår fine deg <3 Må også kommentere at det var skikkelig bra kvalitet på bildene i dette innlegget, wow!

      1. Jeg har en 40mm portrettlinse med F som går ned til 1,8 og en 80mm portrettlinse der F også går til 1,8 🙂 Begge i Canon. Men den beste portrettlinsen jeg har eid var i Nikon. Hvor mange mm den var på husker jeg ikke men F gikk ned til 1,4 ihvertfall og bildene ble helt råe. Skulle ønske jeg kunne bruke den på Canon også.. Kostet 3000kr for mange år siden 🙂

    3. godt nyttår, vakre du <3 Glad for at 2018 har behandlet deg bra. Håper 2019 blir minst like god mot deg <3

    4. Ååå så glad jeg ble da jeg så at du hadde et nytt innlegg 🙂 Nyttårsaften hørtes jo helt fantastisk ut! Vi vurderte faktisk å bli hjemme og lage en god middag i år, men vi endte på fest allikevel 😛 Haha kanskje neste år
      Er forresten ute etter en ny linse selv, så håper du kan dele hvilken portrettlinse du kjøper 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg