– Nytt til sommergarderoben –

Reklame | Ellos

Hei på dere og riktig fin mandag! I dag fyller min kjære mann 28 år og det skal selvfølgelig feires med livets bursdagsgave (om jeg får si det selv) og livets sjokoladekake litt senere. Skal fortelle dere mer om det i neste bloggpost! Nå tenkte jeg først det var tid for litt Ellos-favoritter til sommergarderoben igjen!

Ellos får stadig inn lekre kjoler, fine bluser, og ikke minst badetøy til sommeren, så dersom du er på utkikk etter noe av dette, kan du ta i bruk rabattkoden min “395438” og få 30% på det dyreste plagget du kjøper fra Ellos Collection! Koden varer ut 30 juni, så dere har isåfall ut uken å shoppe på 🙂

Selv er jeg helt obsessed med sommerkjoler i disse dager, og klikket hjem hele syv(!) her om dagen når feriepengene kom. Hihi! Stramme korte kjoler har jeg lagt helt bak meg i år. Alt jeg har lyst på nå for tiden er korte løse, behagelige mønsterkjoler i alle slags farger, eller halvlange kjoler som typ går til knærene. Åh, da føler jeg meg som en fjong liten berte når hælene også får komme på <3

Sort badedrakt HER, Beige kjole HER, Hvitt skjørt HER, Prikkete bikini HER, Grønn kjole HER, Lilla badedrakt HER, Lilla kjole HER, sort kjole HER, lilla bikini HER

Se hele sommerkolleksjonen til Ellos HER <—
Koden “395438” gir altså 30% på det dyreste plagget! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg