– Nyheter i skohylla –


– My Latest Buy – 

Fy søren, i går var en helt nydelig dag i Kristiansand by! Okei, det var dritkaldt da jeg kavet meg på bussen til trening og skole klokken halv syv om morgenen, men da jeg gikk ut de dørene til UIA klokken 14.00, fikk jeg helt sjokk over hvor VARM luften plutselig var blitt! Akkurat som om våren bestemte seg for å komme litt sånn akutt? Kunne jo nesten ikke vente med å komme meg hjem for å dra med meg Sikamor ut på langtur! Etter en hel time på Hellemyrs nydelige skjulte skogsstier med rennende elver, solskinn og fuglekvittring rundt meg, fikk jeg altså så mye energi at jeg bestemte meg for å både rydde bort hele den tykke vintergarderoben, og vaske ned enhver krinkel og krok av leiligheten til våren. SÅ nå har det bare med å faktisk BLI vår da.. Haha! Mars er ikke akkurat kjent for å være varm, så litt spent på om ikke jeg må dra frem de vinterskoene igjen.

Sika og jeg spiste tilogmed middagen ute på verandaen i går! Altså, glede på jord <3 Daniel mente det var 17,5 grad da han kom hjem fra jobb i går, men om det var såå varmt er jeg ikke så sikker på. En deilig forsmak på våren var det ihvertfall helt garantert, og fortsetter dette så tar jeg i bruk mine nye, hvite sneakers allerede denne uken! Jeg fant nylig et rålekkert par på Eurosko, og dro med meg hjem både det og et nytt par sorte støvletter.. Får ikke nok av verken det ene eller det andre.

Fine? Begge par er altså fra Eurosko, og de sorte kostet 499kr om jeg husker rett!

7 kommentarer
    1. var 24 grader i stuen her i går plutselig og holdt på å kovne..er ikkje så supervarmt ute egentlig,men føles varmt..men inne var det crazy
      Full sommer, måtte flekke av meg klærene…
      I dag er det litt lavere temp i stuen og helt ok temp ute 🙂 nyt våren <3

      1. Åh, så deilig! Blir ingen peisfyring av den slags 😀 Bestemor fortalte også at de hadde hatt 25 grader på verandaen sin i går, så det har visst vært varmt i hele nedre del av landet. Heerlig! Håper det varer :’) *Fingers very much crossed*

    2. Hei fine, inspirerende Marthe! Jeg skriver bacheloroppgave selv nå, og er så gøy å lese om deg og Bendik sitt prosjekt! Hvor langt har dere kommet på oppgaven? Hvor mange ord har dere? Jeg skriver alene, og det ser så mye gøyere ut å skrive den sammen med noen slik du gjør. Du er til stor inspirasjon, og jeg elsker bloggen din❤️❤️

      1. Heisann! Og takk for en herlig kommentar 🙂 Vi står litt stille nå i påvente av å få i boks siste intervju. Sykehuset i Kristiansand har ikke svart på mail, så vi krysser bare fingrene for at vi får det i boks ila neste uke. Ellers har vi vårt første intervju i morgen og skal da i gang med transkribering og analyse av det så fort det er over. Vi har skrevet ferdig alt bortsett fra Funn, drøft og konklusjon/avslutning. Ca 5400 ord sist jeg sjekket <3 Vi har 6 uker igjen så vi har heldigvis enda goood tid 😀 Ingen vits i å stresse riktig enda! Men ja jeg er veldig glad for at jeg ikke skriver alene, og hadde valgt å skrive sammen med noen om igjen når som helst <3 Masse lykke til med oppgaveskrivingen din Anniken! Det går nok så fint for deg også at 🙂

    3. Hei!
      Skoene var rålekker! Fikk skikkelig lyst på de svarte, men finner de ikke på nett 🙁 lurte på om du kunne være så snill og dele merket på skoene? 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg