– Ny veggpryd i heimen –

Reklame | Desenio

Åh, denne oppgraderingen av bildevegg i leiligheten har vært etterlengtet så lenge nå! Jeg elsker virkelig forandring, og spesielt når det er så lite som skal til for at hjemmet føles som nytt igjen. Tidligere har jeg bare hatt sorte og hvite bilder med enkle tekster på, men nå… kjører vi ordentlige bilder! Litt av natur, litt mennesker, litt dyr, og litt botaniske posters. Akkurat sånn jeg liker det. Alle bildene dere ser her er fra www.desenio.no. Jeg har enda flere som er minst like fine, men som jeg ikke får vist dere fordi jeg rett og slett ikke har veggplass nok i denne lille leiligheten! Jeg må bare smøre meg med tålmodighet og vente med å henge absolutt alt opp til vi har fått oss hus. (Forhåpentligvis skjer det veldig snart).

Det fine med Desenio er virkelig at utvalget er enormt. Du har posters for alle og enhver smak der inne, og alle og ethvert type rom. Gang, kjøkken, soverom, stue… you name it. De har posters av fotokunst, fashion, bilder i sort/hvitt, kunstmotiv, kart og byer, tekstplakater, barneplakater, vintage, gull og sølv.. Altså ALT finner du hos Desenio! Selv fikk jeg et gavekort fra dem som jeg kunne få velge meg ut plakater for, og jeg satte alvorlig talt i timesvis før jeg klarte å bestemme meg mellom alle stilene!

Koden MARTHEBORGE gir 25% på alt fra Desenio HER <–

Men etter å ha klikket sikkert femti posters inn og ut av handlekurven, landet jeg altså på disse dere ser her, + noen til som dere såklart skal få se litt senere <3 De store plakatene mine er i størrelse 50x70cm, mens de små er i 30x40cm. Jeg synes det er så fint å kombinere litt ulike størrelser på samme vegg!

Hvis du synes dette med å sette sammen ulike matchende posters på en vegg er litt vanskelig, så kan jeg tipse om at Desenio har en egen eksempel-byggevegg på nettsiden sin HER, der du kan sette sammen ulike varianter for å se om det faktisk passer sammen før du klikker det hjem! Veldig kjekk å bruke.

– Tre nye Desenio posters til soverommet – 

Ellers har de også en rekke inspirasjon-bildevegger på siden der du kan klikke hjem hele eller deler av ferdig sammensatte bildevegger som passer helt perfekt sammen. Her er det utrolig mye inspo å hente!

Ta gjerne en titt på nettsiden deres og se om ikke du finner noen bilder som du liker! Rabattkoden MARTHEBORGE som gir 25% gjelder ikke varer som det allerede er rabatt på bare så det er sagt 🙂  Koden varer fra og med i dag til og med 27 juni, so be quick!

Shop de fineste bildene HER <— Og husk at Desenio også har rammer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg