November Bucket List

1. Dra ut i den hvitkledde skogen, lage bål og knipse noen idylliske vinterbilder med Mino! Snøen begynte å dale ned her allerede i går formiddag, og da jeg våknet denne mandagen var det 20 cm på verandaen min! Iiih. Glede på jord. I morgen drar Hannemor og jeg ut på skogstur i nytt turtøy og jeg gleder meg som bare det!

2. Dra på julemarked på Randesund lysstøperi. Julestemningen min har enda ikke meldt sin ankomst (til tross for snøen), så da får jeg jobbe litt for å få den på plass! Randesund lysstøperi har julemarked noen helger før jul, og der er det så innmari koselig å tusle rundt. Det er en liten gård ved Tømmerstø, full av ulike dyr, en café, og en koselig liten interiørbutikk. Må besøkes!

3. November måned har jeg lyst til å tilbringe mest mulig sammen med venninner, og denne måneden har jeg også tenkt til å overraske en stykk bestis med noe hyggelig! Hva det blir kan jeg selvfølgelig ikke avsløre, men jeg elsker jo å planlegge, stelle i stand og verte opp så jeg har vel antagelig større glede av dette enn venninnen kommer til å få. Haha! Mer om det får jeg fortelle om siden.

4. Det er allerede 11 november, og under tre uker til første søndag i advent! Jeg må derfor de neste par ukene planlegge hvordan jeg ønsker å pynte leiligheten til jul i år. Jeg vil jakte etter inspirasjon til årets juleinnpakning, starte sånn smått på julegaveshoppingen og gjøre klar adventslysene til 1 desember!

5. Komme meg på kino! Jeg skulle egentlig på kino med jentene i går, men så orket ingen av oss likevel, og jeg ble istedet sittende hjemme og se x antall episoder av Love Island. MÅ bare bli ferdig med det programmet der så jeg kan få meg et liv igjen. Jeg vil på kino og se en julefilm med jentene! Last Christmas ser så hyggelig ut. Noen som har sett den?

6. Kjøpe meg et nytt duftelys med lukt av jul! Nå fremover tenker jeg å fyre i peisen, tenne stearinlys, drikke julebrus og spise kakemenn hver eneste frikveld jeg har <3 Julefilmtips tar jeg og hjertelig imot i disse dager. November er over før jeg aner det og julestemningen MÅ komme på plass innen månedens slutt..

7. Komme meg til Stavanger by. Nå er det snart to måneder siden sist og det er helt fryktelig, så nå må jeg se å få kommet meg til barndomsbyen igjen, treffe den fine familien og innhente litt deilig julestemning der også. Kanskje jeg kan ta med bestene på noen julemarked der også? Okei, det ville vært maaagisk!

8. Booke time hos frisøren! Jeg har ikke farget håret mitt siden juli, og sist jeg stusset det var i mars… Jeg tror aldri jeg har vært så stygg på håret noen gang, og nå venter julebordsesongen like rundt hjørnet. I år skal jeg på julebord med hele akuttmottaket, og til det tenker jeg faktisk å være litt fin 😉

9. Spare 5000kr! Ja, det spares fremdeles i appen. Forrige måned sparte jeg 4500kr til julegaver, og denne måneden tenker jeg å sette inn noen flere kroner på “spaweekend” kontoen med jentene. Lengter fælt etter en helg der vi bare nyter oss, får massasje og spiser god mat fra morgen til kveld. Drømmer også om en helg der vi leier hytte på Hovden for å kjøre hundespann! Åå, har så lyst til å oppleve det!


En noe forsinket bucket list for november..
Nå kaller jobb! Riktig fin mandag til dere <3

5 kommentarer
    1. Dere får ha lykke til på skogstur i kuling og regn i morgen. 😀
      Ellers: Et annet julemarked som anbefales er det de har på Søgne gamle prestegård. Tror de skal ha det siste helg i november.

    2. Siste helgen i november har vi julemarked på Steinerskolen i stavanger. Her er det mye fint å se å kjøpe, du ville nok ha elska det!
      Søk på det på fb, du kommer ikke til å angre om du kommer ;);) ( tror jeg) hehe

      1. Det høres magisk ut! Er det kun siste helgen av november dette julemarkedet er? Jeg har jobbhelg da nemlig 🙁 Tenkte meg til Stavanger nå til søndag dersom jeg får byttet bort en vakt, ellers får jeg ikke mulighet før tidlig i desember <3

    3. Så Last Christmas og den var veldig bra! Ikke så typisk koslig julefilm som en tror når en ser traileren, men det gjør den egentlig bare enda bedre 😊 så anbefales definitivt!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg