– Noe på ønskelisten –

Reklame | Ellos

Hei du nye desemberuke! Tenk nå er det bare 15 dager igjen til selveste julaften. Håper du er i gang med julegaveshoppingen til nå? Har du litt igjen før du er i mål med både gaver og egen bekledning til den store juleuken, så kan jeg nok en gang minne om at Ellos har et kjempeutvalg når det kommer til både fest og avslapning! Festkolleksjonen deres har jeg tittet gjennom mange ganger før, men pysj og kosetøykategorien var jeg først innom her forleden dag, og herlighet så mye fint og behagelig det var å plukke derifra! Ikke en jul går forbi uten at jeg har et nytt pysjsett på ønskelisten, og i år er heller ingen unntak. Den blå kosete shortsen og det helgrå pysjsettet over her ble mine favoritter fra Ellos i år!

Okei og det sorte pysjsettet over her… oog morgenkåpen som forøvrig var minst like fin i hvit. Jeg har som alltid en rabattkode på lur til dere, og denne gang får dere hele 30% rabatt på den dyreste varen dere handler hos Ellos ved å taste inn rabattkoden “403462″ i kassen! Koden gjelder denne gang på både mote, interiør og møbler, bare så dere er klar over det. Den gjelder bare ikke på allerede nedsatte varer. Kjenner du noen som ønsker seg et deilig pysjsett til jul? Eller ønsker du deg et selv? Then happy shopping!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER

Husk rabattkoden “403462” gir deg 30% på den dyreste varen!
Tilbudet gjelder faktisk helt ut desember 🙂

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg