New Week, New Fridge

Ukens storhandel – Check!

Verdens beste følelse <3 Kan ikke huske sist kjøleskapet var så fullt. Ikke bare av god mat, snacks, frukt og grønt, men også med deilige drikker! Jeg har gått fra å drikke så godt som null brus, til å kunne sluke flere bokser pepsi max og cola zero om dagen! Det smaker bare så innmari godt med brus og isbiter for tiden.. Til og med saften heller jeg kullsyrevann i for å få den digge boblesmaken. Mmm!

Her ser dere mesteparten av det jeg fylte opp handleposene mine med denne tirsdagen! Det ble en noe forsinket storhandel denne uken, men nå er den ihvertfall i boks, og mannen kan glede seg til å komme hjem fra jobb <3 Jeg får nyte mer av det i morgen, for jeg skal snart hoppe avgårde på kveldsvakt!


Det har ikke hendt så mye siden sist! Jeg har hatt en veldig deilig og rolig helg innendørs i dårlig vær, og har derfor ikke funnet på så mye sprell å blogge om! Hanne er dessuten på ferie til 19 juni(!) så hva jeg skal finne på disse åtte dagene uten henne til å knipse bilder for meg.. det har jeg ikke helt funnet ut av enda.. La oss håpe fantasien spiller på lag denne uken, og at himmelen fortsetter å levere regn så jeg kan få tid til å skrible litt på tastaturet etter vaktene mine 🙂 Så langt er jeg storfornøyd jeg med juniværet. Elsker at det ikke er 24 grader og skyfri himmel når jeg skal jobbe så mye likevel. Hihi!

– Ukens topp fem cravings –
1. Moreller 2. Popcorn 3. Ice Tea Fun saft med kullsyrevann 4. Eplemost 5. Pepsi Max med mye is

Ikke egoistisk tenkt i det hele tatt 🙂 Håper dere har hatt en fin helg selv, og nå en knallstart på den nye uken. Tenk at vi går mot midten av juni måned allerede. Sommermånedene går alltid alt for fort. Dere må nyte tirsdagen dere som har fri! Nå må jeg se og komme meg ut på tur med doggo før jeg setter meg i bilen og kjører til sykehuset <3

– På ukens meny finner du – 
Tirsdag: Hjemmelaget fiskegrateng med laks
Onsdag: Spaghetti bolognese med hvitløksbaguetter
Torsdag: Pizza med barbequesaus, kylling, og cashewnøtter
Fredag: Date night på fiskebrygga <3
Lørdag: Fiskepakke med villris og tomatsalat
Søndag: Kremet, biff stroganoff med potetmos

9 kommentarer
    1. Kan du ikke blogge om hvordan du tilbereder den Dolmino`n der? Kylling & pasta?? Trenger tips til enkel, god & billig middag (og tror dette er greia?) <3

      1. Jeg bruker den til spagetti bolognese jeg 🙂 Det er Daniels favoritt.. Den er litt mer kremet og har litt flere kalorier enn den vanlige tomatsausen. Hehe!

      2. Jeg har pleid å bare blande med pasta, kjapt og enkelt, eller så kan du også gratinere i ovnen med ost på toppen, gjerne forskjellige oster. jeg er veggis, men antar at det meste kjøtt går?

    2. Hei! Gratulerer med graden din, har vært så inspirerende å følge deg disse tre årene! Du virker så omsorgsfull og kompetent, må være en drøm å få deg som sykepleier 🤩
      Jeg lurte på om du har noen tips til hvor jeg kan kjøpe joggedresser? F.eks. den grå du har på deg på det siste bildet på Insta?

      1. For en herlig kommentar! Tusen tusen takk for det <3 Angående joggebukser så synes jeg butikkene har mest fine sett om høsten og før juletider så da pleier jeg å enten hamstre eller ønske meg den slags 😀 Det jeg har på meg i grått er fra Gina Tricot. Bikbok pleier også å ha mange fine sett, men ikke akkurat på denne tiden av året dessverre <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg