New In – Til høstgarderoben

Reklame | Ellos

Høsten er her endelig for fullt, og det merkes ikke bare på de vilt fine fargene i skogen, men også på Ellos sitt utvalg av klær. Det er så mye fint av både boots, strikk, jakker og kåper om dagen! Utvalget er enormt, og jeg klarer ikke riktig å bestemme meg for om jeg foretrekker en høstgarderobe med brun, sand og rødlige farger, eller knall oransje, rødt og det litt mindre tradisjonelle. Kanskje en blanding av begge deler? Ja. Høstens sneakers, og boots er allerede på plass for min del, men er det noe jeg er på utkikk etter nå så er det en deilig, stor og fin boblejakke. Lang eller kort spiller ingen rolle. Det er fint alt sammen, og Ellos har en hel haug av dem. Kåpene deres er også helt nydelige, så til tross for at jeg har en fire eller fem fra før av, tror jeg jammen meg at jeg må ha meg en ny vinterkåpe i år også. Dør jo litt for den lyseblå under her som skiller seg ut fra alt annet som skriker høst.

Bruker dere rabattkoden 403455 så får dere nå 30% på den dyreste varen dere handler hos Ellos, og den koden varer til 31/10! Det eneste den ikke gjelder på er møbler eller varer som allerede er nedsatt i pris 🙂 Klikk dere inn HER og ta en titt på utvalget, for det finnes så innmari mye fint akkurat nå!

1. HER 2. HER 3. HER 4. HER 5. HER 6. HER 7. HER 8. HER 9. HER 10. HER 11. HER 12. HER 13. HER

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg