New in my winter wardrobe

Hils på min nye vinterjakke! Ja, og min halvdøde stueplante…  Skulle ha vært byttet ut for lengs, men det eneste som overlever peisfyringen jeg bedriver om dagen, er kanskje en kaktus eller ei litta palme. Vi får se hva jeg går til anskaffelse av. Leiligheten trenger ihvertfall noe mer grønt snarest! Uansett, er ikke jakka fin? SÅ god og varm. Jeg fant den på Zara i romjula og har bodd i den siden. Kostet 999kr og kom dessverre aldri på salg. Kjøpte den faktisk også i beige i fjor og bodde i den hele vinteren 2018..

Går det ellers bra med dere? Jeg titter ikke innom her så ofte som før lengre, og det er ikke fordi jeg ikke har tid (jeg har faktisk til og med tid til å trene og spise sunt om dagen), men inspirasjonen på bloggfronten er ikke på topp, og da må jeg rett og slett heller bare oppdatere når jeg har noe å komme med! I dag har dagen min bare bestått av skole, trening, kokkelering og turer med hund, og frem til helgen vil de neste dagene se akkurat like ut. Koser meg dog veeldig med å ikke ha mer på agendaen akkurat i ukedagene nå <3

En annen ting jeg har gjort i dag er å titte på hotell til Bali-reisen etter bacheloroppgaven, og herregud for noen priser? Aldri opplevd maken til rimelige bosted! Jeg reiser ned tre dager før resten av jentegjengen og da tenkte jeg å booke meg inn på et skikkelig luksushotell med et hotellrom dobbelt så stort som leiligheten min, egen hage med utebadekar til en slikk og virkelig ingenting! De siste 10 dagene skal jeg bo sammen med jentene, og for 10 netter på et vanlig hotell (3-4 stjerners) med frokost inkludert må vi betale ca 1500kr hver. Altså jeg er helt i sjokk.. Hva lever de på der nede egentlig? Sjøbris, sol og varme? Jaja, jeg gleder meg ihvertfall VELDIG til april måned her jeg sitter og dagdrømmer om at bacheloroppgaven er levert før den er startet på…

Måtte de neste to månedene gå veldig, veldig fort <3

13 kommentarer
      1. Prisene for hotell i Bali (Ihvertfall i Sanur) er bare så billige uansett hvor du søker. Vi booket gjennom finn.no 🙂 Finnes mange 3 og 4 stjerners hotell til under 2000kr per person for 10 netter. Vi landet på 4 stjerners deluxe rom med utgang til basseng (helt VILT fint) og måtte da betale 3300kr per person for 14 netter. Jeg blir bare 10 pga praksisstart 🙂

    1. Heiiii Marthe! Jeg vil bare si at jeg er så utroligutrolig glad i bloggen din, føler du er venninna mi – og jeg MÅ bare innom hver dag for å se om det har kommet nytt innlegg. Makan til inspirerende og koselig blogg skal man se langt etter <3 Jeg går 1. året på sykepleien – og det var faktisk DU som fikk meg til å i det hele tatt vurdere den studieretningen og jeg eeer så fornøyd. Nei og nei, hvordan skal livet bli når du slutter å blogge (gråter innvendig allerede)…

      Kos deg og nyt den deilige hverdagen! <3

      Kos og klem fra fan nr 1

      1. Åå dette var vanvittig hyggelig å våkne opp til 😀 Tusen takk for at du la igjen denne <3 Made my day! Håper du kommer til å trives akkurat like godt som meg på sykepleien. Det blir bare bedre og bedre (og lettere og lettere) når de hardeste eksamnene er unnagjort 1 og 2 år 😀

        Stoor klem igjen!

    2. Hei Marthe! Fikk et glimps av deg på UiA og vil bare si at du STRÅLER! Håper du finner igjen bloggmotivasjonen fordi det er så gøy å følge med! Du har lært meg at det er helt greit å kose seg i eget selskap (men aller helst med en hund❤️❤️)

      1. Herlighet så skjønn! Tusen takk for det 😀 Har absolutt ikke følt meg som noe diamant på skolen i disse dager, så det var veeldig hyggelig å høre 😀 Og ikke minst at du har lært deg å kose deg i eget selskap. Det er det så utroolig mange som sliter med, men ja det hjelper definitivt med en hundevenn <3 Jeg har ihvertfall bestemt meg for å aldri igjen leve uten!

        Stoor klem til deg Kamilla 😀

      1. Ja jeg trodde ihvertfall ikke at det var så vanvittig billig! :O Men flyreisen koster ca 7000kr hvis du bestiller i god tid, så det er vel den som koster 🙂 Men så skal det til gjengjeld også være utrolig billig å leve der nede <3

    3. Hei!

      Dette er litt utenom innlegget, men jeg har slitt med mat i mange år og har i dag endelig blitt veldig bra. Likevel syntes jeg det er vanskelig å være avslappet med mat rundt andre og tør f.eks ikke date noen/ ha kjæreste fordi da føler jeg et press til å holde meg slik jeg er når vi har møttes og derfor aldri tørr å unne meg noe usunt.

      Hva er ditt forhold til mat/kropp når det gjelder presset rundt hva andre / en kjæreste skal mene? 🙂

      Ha en fin helg!
      Klem <3

      1. Heisann! Leit å høre at du sliter med et anstrengt forhold til dette med mat og kropp. Jeg er nok ikke den rette å spørre om akkurat dette da jeg selv aldri har kjent på noe press i forhold til mat eller hva andre mener om mitt kosthold/min kropp. Jeg spiser det jeg vil når jeg vil uten å tenke noe over det, og det har jeg alltid gjort. Så lenge DU trives med kroppen din så betyr det ingenting hva andre synes og sier. (En god kjæreste eller gode venner pleier forresten ikke å bry seg døyten om hva du spiser) 😀 Om jeg skulle legge på meg 10 kilo og fortsatt trives i min egen kropp så ville det ikke brydd meg om Daniel skulle ha foretrukket meg 10 kilo lettere. Da hadde jeg sendt ham på tinder igjen for å si det rett ut! Hadde jeg derimot misstrivdes selv med mine 10 kilo ekstra, så ville jeg gjort en innsats for å svette dem bort igjen. For meg handler det kun om hva jeg selv trives med 🙂 Stor klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg