New In My Kitchen


– New In My Citchen – 

Hvordan går det med dere i disse kalde januardager? Selv merker jeg at feriemoduset ikke helt har sluppet taket, men det begynner i det minste å komme seg! Vel ihvertfall på svettefronten. I går startet jeg dagen med en deilig skogstur før jeg hev meg på hele to gruppetimer, og i dag startet jeg morgenen med en joggetur rundt lysløypa. Takk og lov for det, for nå avlyste jeg akkurat gruppetimen jeg hadde i ettermiddag for å få besøk av bestis og spise pizza istedet. Herregud jeg er håpløs..

Uansett! Livet smiler så absolutt for det, og i dag har jeg knipset litt julegaver til et blogginnlegg! Jeg fikk så utrolig mye fint og lovet også å vise dere noe av det i romjulen, men her kommer det litt forsinket. Ihvertfall det som hører til kategori – kjøkken! Nye supre kniver i alle mulige fasonger og former, nye hvite gryter, lekre vinglass og vannglass, superfine pyntehåndklær, søte snacksskåler i ulike varianter, morter, minisyltetøy til ost og kjeks-kvelder, og nytt gullbestikk da mitt gamle hadde begynt å ruste. Så fikk jeg så innmari mye av favorittmerket mitt i Rituals at jeg nå har fordelt de deilige produktene over hele både baderommet og kjøkkenet <3 Elsker Indian Rose og Almond Oil duften!

Jeg har så mye fint og nytt her hjemme nå at jeg ikke har lyst til å bevege meg av flekken. Vel ikke for noe annet enn noen turer med hunden ihvertfall. Alt jeg vil er å sitte i kosetøyet hele dagen, være sminkefri, fyre i peisen og lage meg god mat. So i am! Neida, Kristinemor kommer på besøk om en liten time, så mens pizzadeigen står til heving hiver Sika og jeg meg på dagens powerwalk. Jeg har selvfølgelig hørt Andersen og Jakobsens siste pod-episode, så nå får jeg høre på Janni Deler sin da.


– Noe fra ønskelisten min julen 2019 –

– Vinglass fra Magnor og vannglass fra Kahler –

Disse skoene her kjøpte jeg forresten også for julegavepengene, sammen med nytt langrennstøy som matchet noen råfine hvite våtter jeg fikk av svigers. Så kjøpte jeg også en ny vinterjakke til hverdagen som jeg tenkte jeg skulle vise dere i et annet innlegg :’) Jeg har så mye nytt her i leiligheten nå at shoppestopp virkelig ikke burde bli et problem de neste månedene. Bestemor og bestefar er så sinnsykt skjønne.. På toppen av alle disse fine julegavene pakket de med meg hjem en haug av tennbriketter, oppvaskmiddel, shampoo, balsam, hårkurer, stearinlys… ja you name it. Alt sånt som er utrolig kjedelig å bruke penger på som “ung voksen”. Åå, som jeg savner familien allerede <3

Kan dere ha en fortsatt fin torsdagskveld? For det skal vi ha.
Klokken 19.00, mette på pizza drar vi videre til Cath på babybesøk <3

14 kommentarer
    1. så vittig, har like panner og likt knivsett og eg ønsker meg sånne gull OG sort bestikk -eg vil ha fra Rusta for da går de i vaskemaskinen, eg nekter vaske opp for hånd OG……eg elsker Laughing Budda fra Rituals -har dusjskum, dusjolje, håndsåpe, duftpinner mm….. så vi har god smak 😀 selvom du har i en annen duft 😀 Vet du at håndsåpe pg bodylotion og scrub i boks kan kjøpes refill til ? Veldig smart <3

      1. Hihi! Det er så fint med bestikk i gull og sort <3 Bruker det hele tiden når jeg skal dekke fint kosebord 🙂 Nei, jeg visste ikke at man kunne fylle på til og med scrub! Jeg har bare sett refillen til håndsåpen 😀 Men da skal jeg ha det i tankene når jeg går tom! <3 Tusen takk for tips :')

    2. Så mye fine gaver! Knivsettet er ikke fra Kitch’n, men flere av de andre gavene er nok det 😀 hilsen fast leser (og Kitch’n-ansatt) hehe 🙂

      1. Åja! Haha 😀 Jeg gjettet det bare fordi jeg syntes å huske pakken var pakket inn i samme innpakningspapir som de som var fra Kitch’n 😀 Haha! Men da vet jeg ikke hvor det fås kjøpt 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg