– My New Office –


– Kontoret mitt for juli måned –


Nå holdt jeg på å starte denne bloggposten med “riktig god lørdag”, men så innså jeg kjapt at det bare er onsdag. Jeg har bare hatt to dager fri fra jobb og dermed fått tidenes helg og feriefølelse. Åh <3 Daniel og jeg dro ut på en holme i går og tilbrakte hele dagen der med noen venner, før de dro hjem mens D, Sika og jeg overnattet i telt, drakk vin og ja… Koste oss GLUGG. Elsker, elsker, elsker dager som disse, og jeg har knipset en haug av bilder fra det siste døgnet, så de får dere se litt senere!

Ukens store cravings – Ben & Jerry’s og popcorn

Nå har jeg kommet meg hjem til leiligheten igjen mens Daniel er hos svigers. Jeg har nemlig litt jobb å få unnagjort på bloggfronten i formiddag. Tusen takk til alle dere som la igjen noen nydelige kommentarer under forrige bloggpost forresten. Jeg har ikke fått svart alle sammen, men fy søren så hyggelig det var å logge seg inn til et slikt kommentarfelt. Tusen takk 🙂 Dere er altså så fine!

Jeg ligger faktisk ute på verandaen og blogger her nå! Skal ikke gå glipp av et minutt av denne sola. Haha, det er ikke spesielt varmt for vinden er skikkelig sur i dag, men jeg ligger nå her i joggedressen likevel og dyne rundt meg. Må bare ha litt av denne friske, friske lufta mens jeg skribler i vei! Håper det står bra til med dere alle! Jeg har det ihvertfall helt topp, og går egentlig bare spent rundt og gleder meg til helgen i hovedstaden. Endelig er bursdagsweekenden til Daniel her! De melder skikkelig drittvær i Oslo når vi kommer, og strålende sol dagene både før og etter, men vi skal kose oss maks uansett!

– Meen jeg savner hunden allerede tre dager før vi har reist –

– Vi blir visst aldri lei deg Sikamor –

9 kommentarer
    1. Du har en så fin blogg! Jeg er en av de som har lest den i mange år, men som er dårlig på å kommentere. Synes du skriver så bra, og alltid er så positiv, uten at det blir irriterende. Du virker bare så oppriktig fornøyd. Tror du blir en fantastisk sykepleier. Det har vært veldig gøy å følge hverdagen din under studiene også. Studerer selv medisin og har likt å få et bedre innblikk i sykepleier utdanningen. Jeg synes det er synd (men veldig forståelig) at du skal legge ned bloggen. Uansett, ha en nydelig sommer videre☀️❤️

    2. Du er den beste til alltid finne måter å kose deg maks på, digger det! Ha en nydelig torsdag, og en god helg i hovedstaden! 😊

    3. Hei! Ingen av bloggpostene dine har blitt lagt ut på bloglovin. Oppdaget dette først nå, flere uker med innlegg hadde visst blitt publisert uten at det er på bloglovin 🙁

      1. Heisann! Ja, det har visst vært et problem lenge, men jeg vet ikke hvorfor innleggene plutselig ikke dukker opp der mer. Jeg har ikke vært inne på bloglovin selv på mange år, så det at innleggene mine har kommet opp der har nok bare gått på automatikk til nå <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg