– Motivasjon for bachelorprosjekt –

Helg er riktig nok like rundt hjørnet, men i går kveld trengte jeg en liten motivasjonsboost på bachelorfronten likevel! SÅ da satte jeg meg ned med pcen etter sprintreprisen og søkte opp de to aldeles nydelige hotellene jeg skal bo på i halve april. Bare sånn for å dagdrømme litt om hva som venter etter endt bachelorprosjekt. Jeg lastet også ned enn “daycount” app så jeg kunne skrive inn hvor mange dager som gjensto til denne deilige ferien, og jammen var det ikke akkurat femti dager igjen! IIH <3

12 april, fem timer etter levert bacheloroppgave, hopper jeg på flyet til gode og varme Sanur, for å være mutters alene i tre dager på et Cabana rom med privat basseng. Hotellet jeg sjekker inn på før resten av jentegjengen kommer ned heter “The Oasis Lagoon”, og her skal jeg altså bare ligge og lese romaner, sole meg, og ha litt me-time før de resterende 9 feriedagene med bryllup og jentehygge venter! En sånn tur anbefales definitivt som motivasjon for levering av bachelorprosjekt.

Kan dere tenke dere så deilig? Jeg er sikkert DRIT lei av alt som heter oppgaveskriving og skole når den tid kommer, og da skal det bli så innmari godt å få et par dager på å hente inn energi igjen på et så magisk sted. Måtte bare flyturen(e) gå litt enklere for seg enn sist jeg var på tur.. Høhø. Har vel hatt flyforsinkelsesuflaks for et helt liv etter juli 2018.

Etter tre døgn på Oasis, sjekker jeg ut herfra igjen, og inn på et nabohotell som er.. ja ihvertfall nesten akkurat like fint, men det får dere se i form av kamerabilder når den tid kommer. Håper litt på torturvarme etter disse sure vintermånedene her.

– My Home Fifty Days From Now –

2 kommentarer
    1. Hei!

      Jeg ser litt på flybilletter til enten Bali eller Phuket, men det er så himla dyrt 😮 😮
      Betalte du mye for dine flybilletter, eller har du noen triks?

      Klem!

      1. Heisann! Hmm, jeg kjøper bare flybillettene mine på finn.no jeg. Tørr liksom ikke annet når jeg har gjort det i alle år 🙂 Men bestiller du lenge før avreise så får du det ihvertfall myye billigere 🙂 Da jeg først sjekket flybilletter til Bali i august, kostet det rundt 5000kr tur, retur. For et par måneder siden hadde prisen steget til 7500kr, og når jeg bestilte for to uker siden kostet de 11800kr, men jeg reiser fra Kristiansand da. Det blir jo mye billigere om du kan reise fra Oslo 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg