Mitt 2018 – Del 1

…Startet 2018 med å bo hos Daniel mens jeg ventet på leiligheten min

…Fikk endelig overta min aller første crib 3 januar!

…Malte hele heimen i tre forskjellige råfine farger

…Og koste meg GLUGG med innredning etterpå

…Flyttet først inn mot slutten av januar

…Og bakte livets sjokoladekake.



…Startet i en 2 måneders hjemmesykepleiepraksis i Vennesla

…Prøvde bare å komme meg igjennom en VILT kald og snøfylt måned

…I februar dro jeg til Evje på hyttetur med girlsa

…Koste meg så mye at jeg ikke engang ville hjem til den fine leiligheten

…Cravet ifølge arkivet veeldig boller med krem

…Og kokkelerte MYE på mitt nye kjøkken!

…Brukte en del tid alene i criben, og koste meg veldig med det

…Kanskje fordi jeg i februar gikk til anskaffelse av peis?

…Fortsatte også nerdingen ved siden av hjemmesykepleien

…Og var alt annet enn budsjettvennlig i matveien 

…I mars måned dro jeg til Bortelid med Daniel

…Hilste på pappa, lillebror, farmor og farfar

…Og bare nøt det gode hytteliv med nydelig vær!

…Dro hjem og hadde girlsnight med bestis før hun ble preggo

…Avsluttet hjemmesykepleiepraksis med hjemmelaget sjokkiskake

…Startet med en gang i ny 2 måneders praksisperiode i psykiatrien

…Var virkelig livredd da jeg plutselig skulle jobbe med barn og ungdom

…Jeg feiret to bestiser sine 26års dager på best mulig vis

…Passet hund i påskeferien og skamklippa den. Aldri fått passforespørsel herfra igjen.

…I april kom våren til sør, og antrekksbildene på bloggen var tilbake



…Daniel og jeg dro på Sushi-date (eneste måltid vi spiste ute sammen i Norge 2018) 



…Foretrakk å kose oss med datenights hjemme vi, med god mat og peiskos


…Passet mer hund <3

 
…Hadde mitt livs første godtestopp i 30 dager, og cravet smoothiebowls

…Og gikk fra å trene 0 ganger i uken til typ 6 før jeg raskt ble dritlei

…I mai var jeg så dum å booke tur til Kypros når vi hadde 30 grader hjemme

…Ingen favorittferie eller favorittdestinasjon heller

…Kom hjem og ble dobbelt så brun hjemme på verandaen min

…Passet faktisk Sika en liten helg

…Oppdaget Odderøya og gikk x antall powerwalks med og uten venninner

…Tok turen til Stavanger og besøkte familien

…Til og med Stavanger by hadde 30 varmegrader i disse tider!

…Bakte 17. mai kake – En Red Velvet variant

…Jobbet på helsesenteret 17. mai formiddag

…Og feiret med bestis og hele hennes gjeng på kvelden

…i slutten av mai sa jeg også farvel til Daniel da han skulle tre mnd til USA med jobb

…Tilbrakte derfor mye tid med jentene i hele juni

…Vi dro blant annet til Bortelid på farmor og farfars hytte

…Koste oss glugg innendørs med vin ettersom kleggen nesten drepte oss utenfor. Haha!

…hele jentegjengen dro også ut på fjellberg i sør for sene fisketurer

…Spiste MYE skalldyr både på fjellberg og hjemme med venner

…Pimpet verandaen min!

…Og tilbrakte mye tid her både på dagtid i solen, og på kveldstid med filmkos

…Jeg kjøpte meg også våtdrakt i juni… og brukte den én gang

…Koste meg SÅ med flere krabbefisketurer sammen med jentene

…Så riktignok bare denne ene krabben hele sommerferien 2018

…Sene sommerkvelder med fisking og krabbe er blant mine aller beste minner fra 2018

…Feiret St.hans med Cathrine på hytten til Daniel

…Her gikk det i mer fisking, skalldyr og brus

…Hver dag var en VARM sommerfest enten før eller etter jobb

…Følte meg dritbrun hele måneden, og gikk sminkefri sikkert 25 av 30 junidager

Absolutt et fint og innholdsrikt halvår! Del 2 kommer etterhvert <3

10 kommentarer

Siste innlegg