– Mine siste soltimer –

– En aller siste soldag –

Og der var min aller siste soledag over! Buhu! Neida, kroppen min har nok fått nok sol for en stund nå. I går ville halvparten av jentene på grotteutflukt og halvparten slappe av i solen, så da splittet vi oss like gjerne og gjorde det vi hadde mest lyst til. For min del ble det altså å ligge på Nusa Dua beach, for noen aller siste soltimer. Fy så digg. Jeg har vært her i 11 dager nå, men først i går kjente jeg at jeg omsider hadde klart å vende meg til den intense varmen, så nå får jeg ikke lengre 5-6 hetetokter gjennom dagen!

Litt synd å reise hjem nå som det begynte å bli riktig så behagelig her, men jeg savner definitivt menneskene (og hunden) hjemme, og dessuten er det meeget spesielt å skulle nyte og leve det gode ferieliv når jeg vet at bestefar har et helvette på jord hjemme i Norge. Mens jeg har solt og hygget meg på Bali, har han ligget på sykehuset i Stavanger med masse smerter, oppkast, pumping og dritt etter en operasjon som ble større enn hva de hadde planlagt. Sender en GIGANTISK klem hjem til han som enda ligger på sykehuset 8 dager etter operasjonen <3 Får vondt laangt inni sjela av å tenke på hvordan han har og har hatt det så jeg har definitivt prøvd å fortrenge det så mye som overhode mulig på dagtid. Hadde jeg visst at det skulle bli så fælt, hadde jeg nok ikke reist i det hele tatt, men jeg kunne ikke gjort stort for han hjemme i Stavanger heller, så kanskje like greit at jeg ikke visste bedre.

Usj! Nei, jeg krysser alt jeg har for at besten kan ha litt mindre smerter og kvalme i dag, mens jeg befinner meg i bryllup og lever noen langt hyggeligere timer. Bryllupet er ikke før i ettermiddag, men vi har leid inn en frisør til hotellrommet mitt allerede klokken 09.00, så nå skal jeg straks sette meg ved speilet her for å få laget en slags frisyre. Måtte onsdagen deres bli bra <3 Ihvertfall din bestefar!

18 kommentarer
    1. Har ventet på å få høre hvordan det går med bestefaren din! Får så vondt.. Håper virkelig han snart føler seg bedre. I mellomtiden får du gjøre det han garantert ønsker at du skal, nyte Bali <3 Det er som du sier, ingenting du kan gjøre foreløpig. Ønsker deg alt godt, Marthe!

      1. Så god du er <3 Tusen takk Maiken! Vil jo bare at alt skal gå smertefritt og greit for han <3 Men nå har han lidd i over en uke, så nå må det skje noe bedring snart så han kan få komme hjem og leve litt igjen <3

    2. Huff, sender gode tanker til den fine bestefaren din <3
      Prøv å nyt siste rest av ferien din så godt det lar seg gjøre!
      Klem fra Norge <3

    3. Ser så herlig ut! Nyt dine siste dager i Bali, vakre! Kos deg i bryllup, misunner deg masse <3

      Klem fra Stavanger

    4. Heii, så fine bilder – håper du har kost deg på ferie, tross alt hjemme!<3
      Hvor er ankelsmykket ditt fra? Superfint!

    5. Ser ut som dere har hatt et kjempefint opphold! Du tar så fine bilder

      Håper alt går bra/ordner seg med bestefaren din<3

    6. Håper du kommer med en baliguide til oss ✨ også lurer jeg på om det er mye insekt og dyr der? Tenker da spesielt på krypdyr, som edderkopper ol 😩

      1. Nei jeg la ikke merke til insekter! Så kanskje en kakkerlakk ila tiden min der 😀 men så flere rotter og mus i gatene. Heh! Vet ikke hva som er verst <3 Baliguide ja! Kanskje jeg kan ha et slikt Q&A innlegg fra ferien så alle kan spørre om det de måtte lure på og eventuelt etterlyse ulike typer tips! 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg