– Mine Ellos Favoritter –

Reklame | Ellos

Hei og riktig fin onsdag dere! Eller lille-lørdag om dere vil. I dag tenkte jeg å kjøre en ny runde med favoritter fra Ellos sin kolleksjon, og da spesielt med fokus på overdeler. -Deilige strikkegensre, topper og bluser! Håper dere kan finne noe dere liker her dere også? Jeg har tittet litt i butikkene i Kristiansand nå etter jul og synes i grunn ikke utvalget har vært så bra? Akkurat som om alle butikkene er ribbet for fine klær etter jul, romjul og januarsalg. Heldigvis har vi nettbutikker som Ellos da, som leverer både på mote og interiørfronten året rundt, uansett sesong! Problemet her er vel bare at utvalget kanskje er litt for stort, så derfor tenkte jeg å gjøre det litt enklere for dere i dag, ved å servere dere noen plagg som ihvertfall jeg enkelt kunne tatt inn i vintergarderoben min <3

Jeg har de siste ukene bært utrolig mye rødt, sort og mørkegrønt, og merker at jeg ikke er helt ferdig med det enda, men nå som sola har snudd og vi går mot lysere tider, føler jeg det også er på sin plass å starte med litt andre farger igjen! Litt lyst, hvitt, pastellblått, gult.. Det gjør noe med humøret å ikke bare bære sort og grått, er dere ikke enige? Ellos har ihvertfall en god blanding av alt sammen, så ta gjerne en titt i nettbutikken for å se hele utvalget! Mange av plaggene er nå også på salg. Så vet dere det!


Se hele utvalget av kolleksjonen HER <—
Alt strikk jeg har fra Ellos sitter forresten utrolig fint på!

2 kommentarer
      1. Ja det er det 🙂 Var sikker på at jeg hadde både lagt det i annonse kategori og merket det i blogg.no sin «annonseboks» der det automatisk legges inn «annonse» men indette tilfelle har jeg visst bare lagt det i annonsekategorien. Fikset nå 🙂 beklager det!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg