– Min 17. mai –

Hei på dere og riktig god lørdagskveld! Nå sitter Daniel og jeg i hver vår sofakrok med is i hånden. Den sjette for dagen! Haha.. Jeg har en tendens til å bli både 1. Utrolig sulten og 2. Rastløs dagen derpå, noe som i dag har resultert i en voldsom handling og kokkelering! Jeg har laget hjemmelaget pizza, sjokoladecookies, pastasalat og handlet inn til morgendagens piknik! Tenkte nemlig jeg skulle lage ferske vårruller til søndagens piknik. De melder 19 grader og stor sol i morgen, og det været må vi benytte oss av!

Hvordan var gårsdagen deres? Jeg koste meg ihvertfall glugg sammen med fine venner fra morgen til kveld. Vi startet med dobbeldate-champagnefrokost klokken ti om morgenen hos Annika og Diderik, og så ventet lunsj i byen med en hel gjeng før vi dro hjemover bare for å lufte hunden før festen fortsatte i byen igjen helt til midnatt. Nok en suuper 17. mai feiring med fine folk <3 Jeg hadde egentlig smelt sammen en kake for anledningen også, men jeg glemte at marengsbunn ikke må pyntes med krem lenge før servering, så da jeg åpnet kjøleskapet for å ta ut kaken etter 3 timer var det nesten bare saus igjen av den.. Ehe! Tenkte uansett å tipse dere om en oppdagelse jeg gjorde på Meny denne uken her: Sitronkrem på glass! SÅ godt å blande et par spiseskjeer av denne syrlige kremen inn i den søte pavlovakremen før kaka pyntes! Mmm <3 Så blir det en deilig kombo av surt og søtt!

Håper virkelig dere hadde en nydelig dag i går <3 Det var rene stormen i Kristiansand så jeg fikk ikke knipset et eneste bilde av meg og Daniel i bunad og dress, men men! Ihvertfall evig takknemlig for at stormen enda ikke har lagt seg helt så vi kan tilbringe hele denne lørdagen innendørs med verdens beste samvittighet 🙂 Vi har faktisk sett hele sesong 2 av serien The Rain på Netflix i dag..

Heh! En lat, men deilig lørdag med andre ord!

4 kommentarer
    1. Var den pavlovakremen god? Jeg har kjøpt den inn til en kake jeg skal servere i et selskap så jeg håper det 😅😬

    2. wow storm ? vi hadde varmerekord…..og 28 C i skyggen på 19 mai 😀 koset megg max i Hardanger og hadde en nydelig helg med vovvene 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg