– Livet på Bortelid –

– Late, fine dager på Bortelid – 

Ååh, for en heeelg! Bortelid har levert så til de grader! Daniel, Sika og jeg har kost oss glugg sammen med familien fra både Stavanger og Thailand. De siste tre dagene har det gått i en hel haug av deilig mat, bobler i glasset, skigåing, sofalatskap, ski på tven og et splitter nytt brettspill <3 Farfar hadde også kjøpt seg bålpanne siden sist, så på lørdag ettermiddag koste hele familien seg ute ved denne, grillet pølser til lunsj, og nøt den nydelige utsikten bak oss. Åh, det er altså det beste jeg vet!

– Familiekos med bål på en lørdag – 

– Årets første skitur i Bjørnen løypa –

– Papsen & lillebror som ikke er så liten lengre – 

Jeg kommer til å ta i bruk den bålpanna hver eneste gang jeg er her på Bortelid i fremtiden jeg, for det er så avslappende å stirre ned i de varme flammene. Kunne sittet slik i 5 timer jeg uten å bli lei. -Med et av farmors femten saueskinn under rumpa og et godt teppe over beina <3 Vel, og et veldig kaldt glass eller tre med sprudlevin i hånda. SÅ fornøyd med at farfar gikk til innkjøp av en sånn til 2019.


Tusen takk for denne gang Bortelid! Vi har hatt det alt for bra, men nå venter dessverre hverdagen igjen hjemme i Kristiansand. Fem nye, lange dager med bachelorskriving står for tur. Grøsser litt av tanken ettersom vi jobber med å drøfte oppgavens funn om dagen, men vi kommer oss igjennom det og. Teller ned dagene til neste helg allerede. Hihi!

4 kommentarer

Siste innlegg