– Litt romantikk i hverdagen –

Herregud jeg våkner virkelig opp med sommerfugler i magen jeg nå i disse dager! Det er helt rart hva desember måned gjør med meg.  Da alarmen min ringte klokken 07.30 i dag tidlig så tenkte jeg først bare “NEI, jeg orker ikke å stå opp for å lese så mye som en time til”. -Så kom jeg på at jeg har adventskalender, fikk fuglefest i magen som et annet barn, og spratt opp og ut i stua. Haha! Enda gladere ble jeg da jeg åpnet Rituals kalenderen min og et godluktende adventslys minnet meg på at det er adventssøndag også!

Så var dagen reddet, og humøret tilbake på topp. Daniel var på julebord med guttaboys i går kveld, mens jeg satt hjemme, leste og booket en meget hyggelig datehelg for oss i januar måned! Jeg har lyst til å starte 2019 sammen med min kjære, og ha noe å se frem til også etter all julekosen, så tidlig i januar drar vi først til Gjerstad for å overnatte i ei nydelig hytte oppi et tre i skogen (håper vi får snø), og morgenen etter drar vi videre til Kragerø Resort for et døgn der også! Herregud så deilig. Vi var jo her en helg i sommerferien for to år siden, og den avslappende, deilige følelsen du får bare av å sette føttene innenfor dørene her er helt magisk.

  • Så fort vi har sjekket ut fra skogen, drar vi altså for litt selvpleie på spa <3 En time etter ankomst på Kragerø får vi et eget badekar med roseblader, champagne, frukt og produkter som vi kan bruke på hverandre før en terapeut kommer og smører oss inn med litt fukt. IIH! Om kvelden spiser vi middag på hotellets restaurant og etter det venter en flaske champagne oss også på rommet. Hvis ikke det blir en fin start på året, så vet ikke jeg. Gleder meg ihvertfall VILT mye til en hel helg med nye omgivelser, bare kliss og hygge <3

– Riktig fin 1. søndag i advent – 

Sånn. Slutt på dagdrømmingen. Tilbake til nerdingen. Jeg jobber kveld dagen før eksamen så det er jo ikke akkurat optimalt, men jeg har hele denne søndagen til å lese på nå så får det bare gå som det går. Ønsker dere alle en fortsatt fin søndagskveld. Om noen få timer får vi greie på hvem som kommer til finalen i farmen 2018 også. Det blir ihvertfall mitt høydepunkt denne søndagskvelden :’D

  • 22 dager igjen nå da! Snart 21…

17 kommentarer
    1. Hvordan øver du egentlig til denne eksamenen? Jeg skal ha samme og klaaarer bare ikke å øve på noe som helst vis 🙁

    2. Masse lykke til med eksamen fine Marthe <3 Helt imponerende hvordan du får til å sjonglere både skole og jobb og att på til spre så mye glede! Håper du får vist hva du er god for på eksamen, og om det ikke går veien så skal du i hvert fall ha for å ha kastet deg rundt og tatt denne ekstra eksamenen på strak arm! Ingen tvil om at du fortjener en toppkarakter <3 Applaus til deg og innsatsen du legger ned! Det er super motiverende for oss andre studenter <3 klemmer

    3. Heisann Marthe! Høres heilt fantastisk ut med den helga i januar! Eg lurte på ein ting, kor har du kjøpt julestjerna di?

      1. De henger på veggen i inngangspartiet så de kommer liksom aldri med på bildene! Hehe, men de er bare midlertidig flyttet ettersom det ble litt mye med både de og juletreet på samme vegg 😀

    4. Så herlig! Kult at dere kommer til lille Gjerstad😍 Hjembygda mi! Bor der enda, ikke langt fra trehyttene faktisk😊 Kos dere masse, de hyttene ser helt magisk ut❤
      Klem fra en fast leser i åresvis, som bare her vært veldig dårlig på å kommentere🙈

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg