– Lillelørdag med lunsjbesøk –

Huff, nå er det litt for lenge siden sist jeg klikket meg inn her. Dere er noen tålmodige sjeler! Jeg kjente rett og slett bare på litt behov for fri etter forrige uke. Jeg har riktig nok jobbet en del i mottak de siste dagene, inkludert helgen, men før eller etter jobb har det bare vært så innmari deilig å koble helt ut med annet hygge! I skrivende stund sitter jeg faktisk i Cathrines crib og oppdaterer dere etter å ha tilbrakt hele fridagen min sammen med henne. Vi gikk en tur i skogen sammen i dag tidlig og spiste en god lunsj hos meg før vi forflyttet oss til hennes leilighet for å legge lille Aron og kose oss med litt ost og kjeks. Eller, nå sitter jo jeg usosial og skribler på pcen mens hun sitter og sorterer 500 babybiler til albumet sitt, men det er vel bare et godt tegn at vi er kommet så langt i vennskapet nå at vi kan sitte i hver vår sofakrok uten å engang prate 😉 Skulle vel bare mangle og etter 14 år!

– Lille Mino er ikke så veldig liten lengre –

Meg: Hvor lenge har vi vært venner Cath?
Cathrine: Siden ungdomsskolen. Da var vi 13 år. Nå er vi 27 år, så 11 år da?
Meg: Den permisjonen din må ta slutt. Du må ut på skolebenken igjen.

– Lunsj o’clock –

Ler meg alltid ihjel når jeg er med denne jenta <3 Vi har skravlet og ledd i hele dag. I går kveld fikk jeg forresten også kavet meg på valpekurs igjen, og til tross for at vi gikk glipp av forrige ukes trening, var lille Mino SÅ flink. Pakke i posten har han også fått siden sist. Tante har sendt leker med piping og knitring i posten til oss, så nå fremover blir det ikke mye fred å få i heimen. Kanskje går det derimot bedre for plantene fremover. Den stakkars grønne planten i bakgrunnen her var en gang en frodig buskvekst. Nå er det bare stilken igjen, og i morgen skal den erstattes med en stikkende kaktus. Stueteppet er også kastet etter bare halvannen måneds levetid. Det har han nemlig tisset ut.. Huff.

Du har kanskje blitt 4 kg tyngre, men valpetiden er langt ifra over <3

15 kommentarer
    1. Måtte også kaste stueteppet da hunden min var valp, sammen med x antall sko og tøfler… Valpetid er ikke spøk! 🙂

    2. Aldri ha den planta i hus når du har dyr. Hunden min spiste på en slik plante, etterhvert ble han dårlig. For å gjøre en lang historie kort. Måtte igjennom oprasjon viste seg at bladene hadde forsteinet seg i tarmen. Utfallet endte veldig dårlig. Så har du mange slike planter vær så snill å kast dem♡

    3. Tenker tilbake med skrekk på valpetiden. Visst var hun både søt og sjarmerende. Men for en tid. Tissing, biting av en annen verden, og action konstant. Nå er hun snart 6 år og verdens fineste. Min aller beste venn, og “ungen” min. Jeg blir så glad av å se at du endelig har fått deg en bestevenn, og gleder meg til å følge han i oppveksten sin.

      1. For en herlig kommentar <3 Gleder meg masse til han vokser til 🙂 Koselig å høre at din er din beste venn <3 Hvordan klarer folk seg uten hund lurer jeg bare på :’D

    4. hei Marthe 😊
      skal du pynte til jul 1. november i år? har fulgt deg i mange år og synes å huske du alltid pynter tidlig 😍 jeg har akkurat kjøpt meg leilighet og har også tenkt å starte den tradisjonen med å pynte tidlig, så koselig.

      1. Heisann! Ja det stemmer at jeg vanligvis ikke klarer å vente helt til desember, men i år blir det nok litt annerledes. Jeg har ingen julevibe i det hele tatt enda, men kanskje den kommer over meg akutt om et par uker. Da skal vi isåfall ikke se bortifra at juletreet kommer opp! Haha <3 <3 Det blir ihvertfall senest 1 desember 🙂

    5. Så koselig med bloggpost igjen Marthe, blir alltid like glad for oppdatering. Både du og lille voffsen din er jo bare SÅ skjønn <3 Ville bare ønske deg en god helg, du inspirerer så til de grader. Klem

    6. Hei,

      Kunne du lagd et innlegg om tiden etter bruddet/hvordan man skal komme seg videre etc?
      Mulig det er veldig sårt og forstår jo selvsagt om det da er svært uinteressant.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg