– Lillelørdag med boller –

Endelig har Hannemor vært på besøk igjen! Herlighet, jeg skjønner ikke hvordan jeg klarte meg som blogger før hun kom inn i bildet. Jeg har tilogmed gjort litt hyggelige greier de siste par dagene som absolutt ville vært et blogginnlegg og to verdig, men er ikke Hanne med på moroa så blir det ingen bilder. Så lat er jeg blitt <3 Mandag morgen var jeg på ridetur i Lillesand med Andrea før jobb, og selv om det bare ble en 40 minutters tur på hesteryggen er jeg så støl i rumpe, legger og lår nå er det var grusomt å stå opp til denne dagen.. I går glemte jeg hele valpekurset, og befant meg på wining and dining med fine jenter og deilig tapas når Mino egentlig skulle trenes. Huff.. Må være helgens festligheter som har tatt knekken på de siste hjernecellene. Jaja, vi får prøve igjen neste uke! 🙂

Nå skal Mino og jeg ut på dagens langtur i skogen, og så må jeg ta turen til butikken for å handle inn til litt vegetarmiddag. Siri og Annika kommer på besøk i kveld og da blir det vegetarmiddag og nybakte boller med krem. Planen var egentlig å snurre en skrekkfilm for en gangs skyld, men Annika har så innmari mange gøye spill, så jeg har bedt henne ta med et så vi får spilt og skravlet litt også <3

– Lillelørdag med nybakte boller –

Håper det står bra til med dere også! Et lite sykepleiertips til bollebakingen: Kjøp deg en 50ml sprøyte fra apoteket, trekk opp vaniljekremen i sprøyta som du gjør med et hvilket som helt medikament, og sprøyt en dæsj inn i midten av bollene. Blir like bra hver gang 🙂 Lite søl og fine boller! Jeg har ikke fått kjøpt meg en selv enda, men jeg har bakt på jobb flere ganger og da bruker vi sprøytene vi har der. Hihi!

– Toppet med vaniljekrem og blåbær –

9 kommentarer

Siste innlegg