Last Night Was Fun

Gode gud for en KVELD jeg hadde med jentene i går! Daniel og jeg hadde vært ute og fisket masse krabber kvelden før så det ble en skikkelig krabbefest på oss denne tirsdagen her. I tillegg så hadde jeg bestemt meg for å prøve ut noen hjemmelagde cocktails, så i kjøkkenhjørnet mitt hadde jeg satt opp en haug av ingredienser til tre ulike drinker jeg serverte oss før og etter måltidet. SÅ hyggelig, og som vanlig fløy tiden bare avsted. Vi startet så tidlig som 16.00 om ettermiddagen, men likevel ble klokken 19.00 på noe som føltes som 30 minutt, og da ventet jo tirsdagskonserten på fiskebrygga oss!

– Ladies Night At My Place –

Finere folk får du ikke i stuen din <3 Vi skravlet og lo i mange timer i går, hylte og sang til gamle slagere på brygga, tok alt for mange kleine bilder og danset på fremmedes båter… Angret SÅ på sistnevnte da jeg våknet meg livets fylleangst i dag tidlig. -Rett inn på snapchat og slette, slette, slette kleine videoer. Orker ikke engang å tenke på hvor mange som så meg dansende på toppen av en båt i går.. Krysser bare aalt jeg har for at noen av kollegaene mine ikke var blant det publikumet. Noe.Så.Pinlig.

– Krabbefest og tirsdagskonsert på fiskebrygga – 

Uansett. Kvelden var magisk og vi trengte en sånn jentekveld alle mann tror jeg! I dag skal jeg på nattevakt igjen, og denne gang fra klokken elleve om kvelden til halv åtte om morgenen, så nå må jeg se og finne sengen litt og sove et par timer tenker jeg. Sika og jeg har vært på lang tur og spist oss stappmette på restene fra gårsdagen, så det bør ikke bli noe problem. Prøvde å legge oss litt ut i solen for en time siden, men det ble rett og slett for varmt for oss begge.

Håper dere alle har en finfin uke! Alt jeg har på agendaen min for resten av denne uken her er jobb. Nattevakter, jobbhelg og rett på ny jobbuke igjen til mandag. Sånn går no dagan, og jeg trives med det. Gleder meg dog MAKS til frihelgen min 21 og 22 juli, for da lukter det skikkelig feriestemning på meg og!

– Et lite bildedryss fra gårsdagen vår –

11 kommentarer
    1. Hehe, var bare hyggelig å se deg danse på båten? Ikke galt i det 🙂 liten og søt 😀 godt du koste deg. Hyggelig på brygga i går 🙂

    2. Hei goding! <3 Haha, ikke vär flau Marthe! Alle tar av noen ganger, og det er heeelt innafor! Et spörsmål ang krabbe: spiser dere bare klörne? Jeg digger den deilige blandingen av alt på krabben. Huset, klörne, föttene, brunkjöttet og ikke minst…ROGNEN! Mmmmm! Så bare lurer , hehe!
      Digger deg! Stor klem til deg pretty girl! <3

    3. Så koselig 🙂 Har du noen planer for jobb etter sommeren? Jeg er også sykepleier og har kun sommervikariat, noe som begynner å stresse meg litt

      1. <3 Nei jeg har ikke det enda. Håper jeg kan få en liten prosent i mottak til høsten også og så bare ta ekstravakter til jeg har 80-100% 🙂 Men hvis ikke så søker jeg bare på noe annet til høsten. Det er ingen krise 😀 Vi får alltids jobb i dette yrket! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg