– Kosekveld med doggo –

Gjett om jeg koste meg her hjemme i leiligheten i går kveld! Jeg hadde gledet meg til å se siste del av Solveig Kloppen sitt program “det jeg ikke fikk sagt” helt siden forrige onsdag da jeg så (og gråt meg ihjel) til første del av programmet, og hadde bare bestemt meg for at jeg denne kvelden skulle være hjemme alene, bake noe hjemmelaget søtt, og slave foran tven med hunden liggende klin inntil. Beste beste beste som finnes <3 Planen var vel egentlig også å lage meg en eller annen deilig middag, men alt jeg hadde lyst på var tomatbruchetta og kringle, så da måtte det bare bli det.. Jo, og en haug med appelsiner. Herregud så gode appelsinene er nå!



Oppskriften på flettekringla finner dere HER <—

Dere må se Solveig Kloppen sitt nyeste program på tv2 hvis dere ikke alt har gjort det. Det gjorde vondt langt inni sjelen og se på, men for ei nydelig dame <3 Vil bare putte henne rett inn i familien min.

Et annet bra, og definitivt litt mindre dystert program jeg har tittet mye på den siste uken er den danske serien “Doggystyle” på Nrk. Veeldig sjarmerende! Minnet litt om Skam i sjangerstilen. Daniel og jeg så ihvertfall første sesong ferdig på to små dager, men det skal sies at episodene bare varte i sånn 11 – 19 minutt.

Nå skal jeg hoppe avgårde til skolen for en full dag med undervisning. Jeg er ikke hjemme før sent i ettermiddag, og da skal jeg bare legge meg rett på sofaen igjen og lade opp til morgendagen. Yr melder nok en dag med strålende sol på sørlandet, og jeg skal ut på tur med både hund og fire jenter for bålgrilling og kos <3 -En finfin start på helgen. Jeg skal jobbe både lørdag og søndag, men heldigvis bare på dagtid så jeg rekker å komme hjem til ny Solskjærkamp på lørdag. Haha, fremdeles fotballfrelst ja..

Du og jeg Sikamor <3 Koser meg så sykt med deg.

3 kommentarer
      1. De er fra merket sogne <3 fikk dem av bestemor til jul og hun kjøpte dem på en interiørbutikk på Randaberg. I kristiansand selger de merket på Hansen og co vet jeg 🙂

    1. Hei Marthe, blir inspirert av så flink du er til å kose deg og nyte hverdagen!! Skal prøve å få tid til mer slikt selv tenker jeg <3
      Ville også minne deg om at fotballkampen er på fredag (kl. 20:55) 😀 Hadde vært trasig å gå glipp av å se Solskjær hanke inn enda en seier!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg