– Just another sunny day –

Åå, vår nest siste dag går mot slutten, og selv om vi faktisk begynner å bli klare for hjemreise, gjensyn med hund(!), jobb og høst, så er det såklart litt vemodig. Hverdagen her har bare vært så innmari avslappende. I går tok jeg meg selv i å ligge på solsengen og telle antall blomster som falt ned i bassenget fra treet som henger over det.. Altså, hadde jeg hatt SÅ lite å gjøre hjemme så hadde jeg definitivt kastet meg opp fra den sofaen og funnet på et eller annet fornuftig med det samme, men her… Her bare godtar man bare at hverdagen er sånn. Avslappende og SYKT deilig for kropp og sinn.

De meldte nok en dag med massevis av regn i dag, men helt inntil nå (klokken er 20.30 om kvelden) har det vært skyfri himmel. SÅ Daniel og jeg har jobbet med brunfargen, badet i havet, badet i bassenget, drukket mer kokosnøtt og sjokolademilkshake.. Ja, nei. Levd latskapens liv enkelt og greit <3

Vet dere hva? Vi er blitt så late her at vi ikke engang klarer å kave oss til et spa for en kroppsmassasje! Hver eneste dag har vi stått opp og blitt enige om at i dag er dagen for en massasje. Hotellet vårt er så nytt at spa-avdelingen ikke har åpnet enda, så vi må ta en taxi til et annet spa, og når kvelden kommer… Vel så frister det ikke det spor å flytte på seg. Det er jo så digg her! Haha, kommer til å angre på at jeg ikke benyttet meg av prisene på spa her hvis jeg reiser hjem uten en eneste massasje, så… I morgen!

– Daniel leker daglig med livet i bølgene –

Her kommer noen blinkskudd fra dagens deilige soltimer! Så glad for å høre at ferieinnleggene mine har blitt satt pris på av flere. Daniel scroller også litt stolt gjennom disse kommentarfeltene ettersom han enten har tatt del i bloggpostene ved å være fotograf, motiv eller bare en del av teksten <3

– Nyter våre to siste soldager til det fulle –

-Slenger med dagens gullkorn – 
Meg: Jeg tar gjerne litt cred for at vi ikke har blitt dårlige i magen her!
Daniel: Jaha, hvorfor skal du ta det da?
Meg: Fordi jeg har vært ekstremt flink med sanittitizeren. Vasket bordet vårt tilogmed.
Daniel: ….SANITIZER?

– Et lite bildedryss fra noen fine strandtimer –

Nå har vi akkurat kommet tilbake til hotellrommet etter enda et digg restaurantbesøk der hotelldirektøren kom bort til oss, tok Mr. Willoch i hånda og lurte på hvordan vi hadde funnet hotellet hans. “Madammen googlet vilt, svarte han”, og det er forsåvidt sant. Tror vi er et av svært få par fra norden her..

15 kommentarer
    1. Det ser så utrolig flott ut der😍 Tror definitivt Malaysia må opp på reiselisten min! Håper dere nyter siste rest av ferien:) og ja, jeg elsker å klikke meg inn på bloggen din å lese om det avslappende ferielivet deres😁
      Klem<3

    2. Kjøpte dere noen nye spill til ferien etter du spurte om det var noen som hadde en anbefaling? Skal på ferie selv på tirsdag å trenger sårt noen tips 😂

    3. ASSAAA, Marthe – WOW! Du strååler! Og for en ferieblogging du har hatt denne ferien, jeg håper bloggen din, aldri – aldri – aldri tar slutt.. Det kjenner jeg at jeg rett og slett ikke orker. Er innom her 2-3 ganger hver dag i hååååp om nytt innlegg 😀 Sender deg en god klem!

    4. Det høres ut som dere har hatt en fantastisk tur. Og for en nydelig plass! Det er alltid så hyggelig å titte innom bloggen din, det har vært et lite høydepunkt i hverdagen i mange år! Skulle til å si at det er ekstra kjekt med disse ferie-postene, men så kom jeg til å tenke på at det er utrolig hyggelig med alle de andre innleggene du poster i hverdagen også. God tur hjem og god helg <3

    5. Hei! 😀

      Ingen kritikk, bare jeg som lurer!
      Hva tenker du om de lettkledde bildene som du legger ut i forhold til sykepleieryrket?

        1. Nei, det vet man jo 🙂 men i forhold til at pasienter kan søke deg opp å finne såpass lettkledde bilder.

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg