– Julepynt på budsjett –

Noe av det enkleste man kan gjøre for å pimpe julehjemmet og gjøre det litt ekstra koselig (spesielt på kveldstid når mørket har lagt seg), er å gå til innkjøp av noen ledlys som man kan surre rundt møbler, planter eller dill! I går fant jeg noen utrolig fine som var både nette og små, lette å forme etter gjenstandene jeg ville surre dem rundt, og også veldig billige! Så da tenkte jeg å tipse dere og da 🙂



Ledlysene fant jeg på Kremmerhuset, og jeg kjøpte like godt med meg tre stykk da de bare kostet 59kr. Du må kjøpe batterier også til dem altså, men det er da ikke så dyrt. Ei lyslenke har jeg lagt over sengegavlen min på soverommet, en surret jeg rundt lysestaken min, og en surret jeg mellom veden i stua. Gjett om jeg koste meg om kvelden da jeg så håndballkamp på tven, spiste julecookies og med jevne mellomrom tittet rundt i den fine lysende stuen <3 Tenner i tillegg ihvertfall seks store og små stearinlys hver eneste kveld. Elsker lys.. I alle former og varianter. Hmm, når jeg tenker meg om så må jeg kanskje ha meg noen flere av disse lyslenkene.

Dere må ha en finfin start på torsdagen! Nå skal jeg på morgenvakt i praksis og denne uken skal jeg få være med på litt legevisitter på avdelingen 🙂 Ellers bærer det hjem i ettermiddag for å servere bestis hjemmelaget pizza og julecookies. Wihuu! Det gledes.

14 kommentarer

Siste innlegg