Inspirasjon: Vårnytt i garderoben

Reklame | Ellos

Som dere kanskje har lagt merke til på bloggeriet den siste tiden, så er jeg i en liten fase med en slags konstant trang til å handle på sko! Jeg kjøpte meg et par hvite sneakers forrige uke (sammen med et par støvletter), og et par sneakers i dus rosa uken før der, og nå.. etter å ha scrollet meg igjennom Ellos sine vårnyheter, er det bare å innse at at enda et par sneakers må få plass i mitt hjem <3 Fader så mange fine varianter de har! Det helhvite paret over her foreksempel? De er NØDT til å bli en del av skogarderoben min i vår. Helst sammen med et sort par sneakers også, for det eier jeg faktisk ikke.

Ellos har også noen veldig fine vårnyheter på jakkefronten! Så mange lette, lekre jakker i lyse, vårlige farger. Noen av dem har jeg plukket meg ut over og under her. Selv om jeg er aldri så glad i lyse klær (spesielt på denne tiden av året), jeg også ha en helt plain sort jakke til alle årstider som går til absolutt alt. Disse finner dere også mange av hos Ellos som ut dagen i dag har 25% på alt fra kolleksjonen sin! Oh yes. Tilbudet gjelder både jakker, sko, klær generelt og ja til og med interiør!



Grønn jakke HER, lys jeansjakke HER, Sort kåpe HER, Rosa jakke HER, Sort kort jakke HER, Vita sneakers HER, Slip on sneakers HER, & rosa/leo sneakers HER 

3 kommentarer
    1. Dette har ingenting med innlegget å gjøre, og veldig tilfeldig at jeg kom på det nå – men rakk du å innrede den store verandaen din i fjor? Mener du skrev noe om å gjøre dette, og håper i så fall at du legger ut bilder! Har en stor veranda selv som jeg trenger inspirasjon til å gjøre noe med..

      1. Heisann! Nei, vet du hva jeg kom aldri lengre enn å plassere sofagruppen min der, så den ser rimelig tom ut enda. Heh, men det får bli prosjektet denne våren istedet :’D

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg