– Inspirasjon til vårgarderoben –

Reklame | Ellos

Er det bare jeg som lengter vilt etter vår i disse dager? Regnet har øst ned i nesten syv dager i strekk her nå, og snøen som lå en halvmeter over bakken for bare en liten uke siden, er etter helgen blitt til flomvarsler på yr.. Ah, det eneste jeg føler jeg kan gjøre for å sette sure februar littegrann på vent, er å shoppe til vårgarderoben og kle meg opp i lyse, deilige plagg! Ja, det letter faktisk litt på humøret å vite at under den tykke boblejakka så gjemmer det seg en lys og lekker skjorte eller en bluse i dus pastell.

Noen av favorittene mine fra Ellos sin kolleksjon finner dere her! De har for tiden en vårkampanje med mye rabatter på både bluser, skjorter, og andre overdeler, så ser dere noe dere liker: Klikk inn og shop! Et annet klesplagg jeg har lagt min elsk på de siste ukene er… jeans! Aller helst dongeri, og aller helst high waist men fader heller, jeg digger alt av jeans i disse dager.. Føler meg liksom litt som “the girl next door” med en snaisen dongeribukse, en lys og myk overdel, nyfarget blondt hår, og røde lepper… Alt bortsett fra sistnevnte er dessuten også mannens favoritt, så om han kunne fått velge så ville jeg gått i dette resten av livet…


Ellos har et vanvittig stort utvalg på jeans også!
Se alt av vårnyhetene fra Ellos HER <—

3 kommentarer
    1. Jeg har et studierelatert spørsmål. Jeg går 2. året på sykepleien nå, og skal altså skrive bacheloroppgave til neste år. Jeg lurte bare om man trenger mye av pensum fra 2. året til oppgaven? Går det liksom fint om jeg selger alt av bøker fra 2. året? Eller vil jeg trenge dem til bacheloroppgaven?
      Lykke til med din oppgave! <3

      1. Hmm det kommer litt an på hva du skal skrive om 🙂 Klinisk sykepleiebøkene må du ikke selge, for de får du bruk for 🙂 Og hvis du skal skrive om psykiatri så får du bruk for alle psykiatribøkene også, så det har litt å si hva du velger 😀 Men selger du dem så kan du alltids bare låne dem igjen på biblioteket <3 <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg