Hvitt smil til julebordsesong

Reklame | Premium White

Julebordsesongen er her og med det er det på tide med en ny runde tannbleking for min del! Jeg bleker som dere sikkert vet tennene mine 1-2 ganger i året, og som dere kanskje også har fått med dere etter årevis med samarbeid, bruker jeg kittet Premium White når smilet skal bli hvitere. Et tannblekingskit som gjør det utrolig enkelt og rimelig å bleke tennene dine hjemme i egen stue. Nå er det i tillegg 50% rabatt på settet, så klikker du HER, får du alle produktene du trenger til blekingen for bare 599kr!

Slik gjør du: 
1. I settet følger det med en boks med to skinner til tennene dine. Disse må du første gang du bruker settet legge i kokende vann 10 sekund før du setter hver skinne inn i munnen og tygger inn tennene dine sitt mønster. Dette for at blekemiddelet senere skal komme til akkurat der det trengs.

2. Når det er gjort, kan du starte selve behandlingen! Puss alltid tennene dine før du starter. Sprøyt så en liten tynn strek med blekemiddel fra settets sprøyte, ned i hver skinne.

3. Tørk munnen din litt dersom du har mye spytt, og tre skinnene inn i munnen. Lukk igjen, bit sammen og finn frem noe du kan kose deg med, for anbefalt bleketid er 45 minutter!

4. Blekemiddelet fungerer helt fint alene, men for å få ekstra god effekt av det hele, følger et lite ledlys med i blekekittet! Dette lyset biter du bare lett over før du trykker på den runde påknappen. Nå er det bare å lene seg tilbake med en episode Love Island, en bok, et strikkeprosjekt eller pensumbøkene! Gjenta prosedyren hver dag i 4 dager så vil du ha nådd den effekten du ønsker deg. Jeg ser alltid forskjell etter bare et par dager, men kjører alltid en fire dagers blekeprosedyre for optimal effekt.

Tennene mine er så hvite nå at tannlegen min har advart meg om at han ikke har noen erstatning som er hvit nok dersom jeg skulle være utfor et uhell og knekke en fortann. Heh! La oss bare krysse fingrene for at jeg ikke gjør det da 😉 Jeg bleker aldri tennene mine mer enn to ganger årlig, da jeg har holdt på med dette helt siden jeg var 16 år gammel, men det trengs heller ikke for resultatet varer virkelig i opptil et år for meg som verken røyker, snuser, drikker kaffe eller noe særlig med rødvin. Premium White er og forblir en favoritt her i hus, og dersom du har lyst til å freshe opp smilet litt før jul, så anbefaler jeg virkelig å slå til nå som du får hele kittet med alle produktene jeg bruker til halv pris!

Les mer om Premium White kittet eller klikk det hjem til 599kr HER <—

7 kommentarer
    1. Hei,
      Hvordan går det med Mino og det å være hjemme alene mens du er på jobb? Hvordan løste du det når du fikk han? Er nysgjerrig ettersom jeg skal få meg valp, men ikke har så mye mulighet til å være hjemme med den 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg