– Hverdagsluksus –

Hei på dere fine, tålmodige sjeler! Til tross for Hannebesøk forrige fredag og masse bloggstoff på minnebrikken, har jeg hatt noen nettfrie dager siden sist! Jeg har nemlig kost rumpa av meg på Farris bad med tre fine jenter denne uken. Åh, det ble et litt for kort opphold, men det er utrolig hvor få timer som skal til på et slikt sted, for å finne roen og lade opp batteriene. Annika, Annette, Selini og jeg kjørte avgårde til Larvik tirsdag morgen, og bare en time etter ankomst lå vi og nøt oss med en to timers spaopplevelse, full kroppsmassasje, skrubb og you name it. Kunne reist hjem igjen etter det jeg egentlig, for da var livet komplett for min del 😉 Fy søren så deilig! Jeg tror jeg sov 70% av den behandlingen..

Etter massasjen koste vi oss med lunsj og tre retters middag, og etter to glass sprudlevin var vi så trøtte av vi bare måtte finne sengen. Haha. Tror vi sov alle mann innen 23.00 om kvelden. Ah! Akkurat hva vi trengte. Et maks avslappende og sosialt venninnedøgn litt borte hjemmefra. Hannemor passet Mino for meg, og siden sist har han lært seg både ligg og gi labb. *stolt valpemamma* I dag fyller han 6 måneder også! Hjelp, trodde aldri denne dagen skulle komme. De første valpemånedene har vært lange og litt brutale, men nå dere… NÅ har jeg en drømmevalp i hus. Les det ordrett, for han oppfører seg KUN hjemme.

Her hos meg kan han endelig ligge og slappe av hele dagen, veksle mellom å ligge og sove i bur, hundeseng og på fanget mitt, men så fort han går på besøk til Hannemor, forvandles han til et lite monster igjen. Jeg fikk hyppige oppdateringer mens jeg var på spadøgnet mitt. -Av en valp som reiv av seg båndet på tur, stakk avgårde, spiste et par sofaputer, bjeffet og pisset i sengen sin. Tror ikke jeg skal reise bort stort mer i år 😉


Lille rampen <3 Ser så uskyldig ut, og er det også.. Hjemme. 

I dag har jeg vært tilbake på jobb. En maks travel dagvakt, så nå skal jeg synke sammen i sofaen, fyre i peisen, kose ihjel bursdagshunden og lage meg litt hjemmelaget pizza. Jeg har ikke fått nok av spa, så ansiktsmasken skal på mens deigen står til heving. -Så har jeg litt tv å ta igjen i kveld! Åh, jeg har sett så mye gøy den siste tiden, så her kommer noen tips fra meg til deg som har fri denne helgen!

1. Mannen som falt – Serie på Dplay
2. 22 juli – Ny serie på Nrk
3. Datoen (Episoden om Lars Monsen var så fin) – Nrk
4. Vårt lille land (Medisinbløff eller mirakelkur) – Nrk (Gøyest for helsepersonell)
5. Don’t fuck with Cats – Døspennende Netflixserie
6. Tell me who i am – Syk dokumentar på Netflix


Ikke snurr nr.5 om du er en sann katteperson!
Se ihvertfall traileren først. Den er noe brutal..

11 kommentarer
    1. Du som har hund bør sjekke ut “Fra bølle til bestevenn” på nrk. Koselig og rørende program:) Selv har jeg katt, men vet samboer ønsker seg hund så det kommer nok en gang i fremtiden, men blir pittelitt skeptisk av dette programmet, tittelen sier vel sitt 🙂

        1. Ja, den serien er gøy! «Dogs behaving badly» er også veldig lærerik (og morsom) for hundeeiere. Håper på valp selv dette året, og synes det er så fint å lese om Mino på bloggen. Men fra hundeprogram til håndball, heia Norge! 😃

    2. Har selv hund, hun er 2,5 år nå og det er fremdeles ting å jobbe med 😅 vi ser at det sakte men sikkert går fremover, men det tar absolutt tid. Mino er jo bare 6 mnd, så gi han tid, plutselig er han en rolig og «kjedelig» hund som bare oppfører seg😜

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg