– Hotellfølelse i hjemmet –

Reklame | Ellos

Good formiddag til dere! I dag har jeg lyst til å tipse dere om Ellos sin nye Staycation kolleksjon! En herlig kolleksjon med både klær, vesker, sko og interiør som gir deg den eksklusive følelsen av ferie og hotelluksus. Vi snakker silkemyk pysjsett og morgenkåper, en haug av lekre dynetrekk i bomullsateng, sengetepper og pynteputer, flosstepper, rene og klassiske møbler som man vanligvis finner på de fineste hotellene. I kolleksjonen finner du innredning med oppgraderte materialer og kvaliteter for alle rom i hjemmet! Rett og slett noe for oss som har omtanke for detaljer og elsker hverdagsluksus 🙂

Selv får jeg aldri nok av kosesett, så jeg måtte klikke hjem et helt nytt pysjsett, samt morgenkåpen fra Staycation kolleksjonen. Elsket både fargen og mønsteret, for ikke å snakke om stoffet! SÅ mykt og lett på kroppen.

– Shorts HER, Topp HER, Kåpe HER

Så dette skal jeg traske rundt i hjemme nå når vi går mot våren <3 Mino har forøvrig også spist to av mine seks nye pynteputer i sofaen, så vi skal ikke se bortifra at jeg må klikke hjem noen av pynteputene fra kolleksjonen også. Kanskje det må vente til han er ferdig med å leke hai her i heimen.. Vi var på besøk hos en ny hundetrener forrige uke som var helt fantastisk, så forhåpentligvis blir det ikke så lenge til. Heh!

Rabattkoden 415414 gir 30% på den dyreste varen du handler fra Staycation! 
– Koden gir også 5% ekstra på alle Ellosvarer på salg –

Se hele Staycation kolleksjonen til Ellos HER <—

5 kommentarer
    1. Hei! Bare lurer på hvor den grå genseren du hadde på deg i “banankake i kopp” innlegget er fra? <3

    2. Hei Marthe <3
      Kan du skrive et innlegg om treningen og fremgangen med Mino? 😀 Jeg har en Golden Retriver valp på 5 måneder som har begynt å bjeffe så mye i det siste.. han er heldigvis stort sett stille når han er alene hjemme, men han bejjefer en del når han blir for giret eller vil ha oppmerksomhet. Jeg ser også at Mino er blitt såå flink på innkalling, hvordan har dere trent der? 😀
      klem <3

      1. Heisann! Ja, det kan jeg godt gjøre. -Når jeg har noe fremgang. Så langt er det lite fremgang på bjeffefronten her altså. Jeg får ikke trent noe særlig med han heller ettersom naboene allerede sikkert er på randen til å hive meg ut av nabolaget. Men jeg er helt nødt til å få hjelp og orden på dette innen sommeren for da skal jeg jobbe 90 eller 100%… Innkalling har vi trent på fra dag 1 i skogen med pipebamse. Jeg har alltid gått mye med han løs i skogen, og i starten trykket jeg på pipeleken hans hver gang jeg ville ha han til å komme. Når han kom, ba jeg han sitte med føttene mine før han fikk bamsen eller leken, og det var egentlig utrolig enkelt. Senere la jeg på kommandoen “kom”, og nå har jeg ikke lengre pipeleke med i lommen, men bare masse godbiter 🙂 Kommer det en hund derimot… Da sliter vi 😉 Så vi har litt å jobbe med der også. Klem!

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg