Høstsko fra Agnes Cecilia

Reklame | Ellos

Riktig god søndag fra meg og mini! Første døgn med hund har vært fantastisk, og SÅ hyggelig å høre at så mange av dere gleder seg sånn på mine vegne <3 Tenk at jeg endelig skulle få være så heldig å bli valpemamma! ENDELIG! Kan ærlig talt enda ikke helt forstå det. Eneste grunn til at han ikke er med på bildene her, er vel fordi han ikke fantes i livet mitt da disse bildene ble knipset tidligere denne uken. På torsdag ramlet et par Ellos boots ned i min postkasse, og siden er det disse jeg har trasket rundt i. Elsker dem! De er så komfortable, samtidig som de selvfølgelig er rålekre.. Eller hva synes dere? De er fra Agnes Cecilie sin kolleksjon for Ellos, og hun har designet en rekke flere nydelige høstvarianter til skogarderoben om dere vil ta en titt! Jeg har som vanlig fått en rabattkode å dele ut til dere som kunne trenge et nytt par sko til høsten, SÅ bruker dere koden 405438 når dere handler på Ellos, får dere 30% på den dyreste ordinære varen dere handler. 🙂

– Høstkolleksjon fra Agnes Cecilia –

Rabattkoden 405438 gir deg 30% rabatt på den dyreste varen fra Ellos!
– Tilbudet gjelder ut 30 september –

1. HER, 2. HER, 3. HER, 4. HER, 5. HER
Se hele kolleksjonen HER <— Tilbudet gjelder altså ordinære varer!

4 kommentarer
      1. Tusen takk! 😀 De er helt vanlige i størrelsen. Jeg bruker 37 til vanlig og disse satte perfekt i 37 🙂 Vet ikke om det hjelper deg stort da du ligger midt imellom to :/

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg