Hjemmekos med bachelorskriving

Hei og god formiddag fra en stykk blondie! Åh, i dag var det nydelig å få sove helt til ni om morgenen, for i går satte jeg i frisørstolen allerede klokken 07.00, og mandag var jeg på trening allerede 06.45! Sistnevnte skjer ikke igjen. Det kan jeg bare si med en gang… 7 minutt rakk jeg å løpe intervaller før jeg måtte kaste meg av mølla og inn på treningstoalettet for å gulpe opp en frokost jeg ikke engang hadde spist.. Unnskyld meg men fy f*en så dårlig trent jeg er. Kondisjonen er virkelig på null i disse dager..

– Hjemmekontor med bachelorskriving –

Ellers har de siste par dagene gått til bachelorskriving, og mer bachelorskriving! Har jeg i det hele tatt fortalt dere hva vi skriver om? Jeg tror i grunn ikke det? Jaja, problemstillingen er enda under utvikling, men vi skriver nå ihvertfall om hvordan sykepleier kan redusere angst og ivareta pasienters psykiske behov i akuttfasen ved et hjerteinfarkt. Eller akutt koronarsyndrom for de som vet hvilke tre tilstander den betegnelsen innebærer. I utgangspunktet ikke et stort favoritt-tema hos meg, men jeg finner jo mer eller mindre alt som har med sykdom og behandling interessant, og spesielt akutt og kritiske sykdomstilstander, så dette er absolutt spennende nok til at jeg skal klare å skrive en oppgave på 9000 ord om temaet. Dessuten har jeg en skrivepartner som ikke engang unner seg helg, så det lukter innlevering lenge før fristen her i gården! Neida, jeg lærer han nok å ta seg helg sånn etterhvert..

Den lille kulen som jeg oppdaget i huden min forrige uke var forresten som forventet bare en liten fettkul til de som måtte lure på det etter å ha sett den på snap,  så jeg bestemte meg for å bare beholde den så lenge den er liten og lite plagsom. No worries!

Nå skal jeg kose meg med litt lunsj og mer bachelorskriving her. Bendik måtte jobbe på legevakta i dag tidlig, så i dag skriver jeg litt på egenhånd og koser meg hjemme i stua med flammer i peisen og en snorkende Sika ved min side <3 Beste jeg vet. Denne lunsjen var forresten heller ikke så dum! Ristet brød med most avokado blandet med 1 ss cottage cheese, litt paprika, rødløk og cherrytomat. + Litt salt og pepper såklart! Mmm <3 Try it out!

14 kommentarer
    1. Heia, uff å uff med treningen da, det kommer seg vettu, er ikke vits å stresse for å være ærlig. Man mister bare motivasjonen med en gang da 🙂 uansett så er det fint du prøver 🙂 du ser veldig bra ut uansett 😉

      Kjempe ble du også på håret 🙂 masse lykke til med oppgaven, tror det går veldig bra .:D ha en strålende dag videre 🙂 klem <3

    2. Jeg har ikke lest bloggen din på en liten stund og trodde først “den lille kulen” var snakk om graviditet, så ble først veldig overraska hahaha! Lykke til med bachelor, synes ikke det er lenge siden du skrev at du skulle begynne på sykepleien for tre år sida!:D

    3. Ser ut som et spennende tema dere har valgt, da! Når skal oppgaven leveres inn? Jeg driver og skriver oppgave selv, og tror absolutt det er lurt å planlegge å være ferdig før fristen dersom man har muligheten til det, så har man litt tid å gå på dersom man blir syk etc. 🙂 det går nok veldig fint dette skal du se <3

      1. Ja vi synes ihvertfall det er spennende til nå! 🙂 Vi skal levere innen 12 april. Hadde vært nydelig å levere innen 1 april ihvertfall, men vi får se 😀 Reiser ikke på ferie før 12. april 19.30 om kvelden likevel 😀 Hehe! Masse lykke til med din oppgave Julie! Klem klem <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg