– Helg midt i uken –

Hei og riktig god morgen alle sammen! Det er innafor å bruke god morgen før 12.00 ikke sant? Jeg har hatt skikkelig helgefølelse de siste par dagene og har faktisk ikke orket så mye annet enn å sove, kokkelere litt, og gå lange deilige turer alene med hunden <3 Jeg hadde sluttevaluering i praksis tirsdag kveld, og så har jeg fått to deilige fridager å hente meg inn på til helgens (og årets) siste praksisdager! Iiih, kan nesten ikke tro at juleferien nå bare er tre vakter unna. Vips så var dette semesterhalvåret også overstått :’)

De siste par dagene har jeg begynt å lengte skikkelig hjem til jul og bestemors deilige frokoster, så på mandag etter praksis dro jeg innom byen og kjøpte litt ekstra digg av pålegg og koste meg skikkelig her hjemme med varme baguetter, stekt løk, roastbiff, eggerøre og tente lys <3

I går kveld fikk jeg forresten også besøk av favorittmannen min, så da lagde jeg middag til oss, bakte lussekatter (Det er Luciadagen i dag dere!), og bestemte meg for å dra ham med meg inn på soverommet, slukke alle lys bortsett fra julelysene rundt sengegavlen, og snurre et par episoder av True Crime podden i halvmørket. Hihi, et forsøk på å gjøre han like hektet som meg! Første episode bar litt preg av en spøkelsesteori så det var han ikke spesielt imponert over, men andre episoden vi hørte handlet om et fryktelig drap der to barn var drapsmenn på et kjøpesenter i England og det var han mer fascinert over.  Hehe, kanskje ikke så veldig julete eller romantisk, men herregud så spennende den truecrimepodden på spotify er. Må høres!

Alt jeg seriøst vil om dagen er å hoppe i joggedressen, dra med meg hunden ut i skogen og bare gå og gå halve dagen med krim på ørene. Det ER så spennende! Så det skal jeg nå da :’) Før Siri og jeg tar turen til Cath for å beundre den høygravide megafine magen i vennegjengen vår <3 Aldri sett noen SÅ fin gravid før. Er det sånn jeg kan risikere å bli seendes ut nesten 9 måneder på vei, så kanskje mammarollen må vurderes likevel. Høhø. Dere må ha en finfin torsdag Jeg skal ihvertfall fortsette å late som det er helg, spise enda flere lussekatter og lade opp til mine aller aller siste tre kveldsvakter. *GLIS*

9 kommentarer
    1. Hei Marthe! Hva skal dere gjøre med Sika i julen? Skal hun bli med å hilse på “oldeforeldrene” i Stavanger? 🙂

    2. Hei!
      Siden du er like stor fan av truecrimepodden som jeg ville jeg bare tipse om konspirasjonspodden også hvis du ikke har hørt den! Kjempespennende den også. Kos deg med juleferie 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg