– Happy B-day Daniel –

Hei på dere! Her i gården føles det som lørdag ettersom jeg har fri i dag! I går fylte min kjære mann 28 år, og i den anledning smalt jeg sammen noen hyggelige aktiviteter til en bursdagsweekend vi skal hive oss ut på om en liten måned til! Annette Haga ga en slik aktivitetshelg til kjæresten i bryllupsdagsgave for noen år siden og det så så innmari gøy ut, så jeg lot meg inspirere av den 🙂 20 juli drar vi altså til hovedstaden for et par døgn proppet med moro og jeg gleder meg selvfølgelig som en unge <3

Planen for lørdagen er å sjekke inn på Clarion hotell the hub, før vi drar på Aker brygge for lunch og drinker på Ling ling, etterfulgt av humorshow på Latter! SÅ bærer det straka vegen til restaurant Fjord for seks retters med vin til så jeg håper magene våre enda har noe plass igjen! Høhø. Lørdag morgen drar vi til et sted som heter Kok Oslo hvor jeg har leid et flytende minihus med brygge til oss. Blir det regn så sitter vi inne i badstuen her, titter ut på havet med operaen og drikker noe kaldt. Blir det sol, så hopper vi i havet, soler oss og bare njuter i et par timer! Videre går turen til Sudøst for lunsj før vi skal til Frogner for to timer med floating og massasje! Daniel har stresset MAKS de siste månedene med både bachelor, 100% jobb ved siden av, flytting til meg og husjakt til neste flytteprosjekt, så jeg tenker det blir fint å slå av hjernen litt i en vektløs tank, flyte bort fra alt av stress og avslutte med litt knaing på stive muskler!

Meg i ekstase: Hva gleder du deg mest til av alt dette koooselige?
Daniel: Hmm… Netflix and chill blir bra etter alt det der andre..
Meg: Fy fader så simpel du er.

Ellers fikk jeg tak i livets sjokoladekake i går! Jeg jobbet hele helgen, og i går så jeg visste jeg ikke ville få tid til å bake, og da måtte jeg jo ordne noe annet lurt! Så jeg fant goodies_by_m på instagram som bakte meg denne fantastiske fire lags sjokoladekaken med sjokoladekrem, bringebær, karamell og hint av kaffesmak… Altså BESTE! Hun var forøvrig også innmari rimelig i pris, så den jenta er absolutt å anbefale om dere trenger hjelp til kakebaking i fremtiden 🙂 Koste oss glugg med denne under feiring hos svigerfamilien i går kveld! Været var helt nydelig, så vi dro like gjerne ut i hagemøblene og satte oss, spiste pølser med digg tilbehør og sjokkiskake til dessert!

6 kommentarer
    1. Hei gode, vakre deg! <3 Åhhh, du vet å gjöre stas på et menneske du setter pris på altså! Så härlig dette hörtes ut! Og den kaken da! Hadde värt i ekstase av bare den alene jeg da! Hehe! Dere er noen godinger altså!
      Du. får. ikke. slutte. å. blogge!!! Du er FOR god til det! <3<3<3 Stor klem til deg, flotte Marthe! <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg