– Green Mandarin hudpleie –

Reklame | Blivakker

I dag har jeg en helt fantastisk hudpleieserie å tipse dere om! Decleor sin Green Mandarin serie bestående av både dag og nattkrem, serum og øyekrem. -Fire produkter som alle lukter himmelsk friskt, er budsjettvennlige i pris, og veldig passende for sesongen vi er inne i. Det var faktisk denne serien som inspirerte meg til å teste ut en cocktail med mandarinsmak i forrige uke! Lukten av klemmentiner eller mandariner er bare så innmari frisk og god, og synet av denne oransjfargede serien ga meg ideen om å prøve og servere jentene mine en drink av mandarin og mynte. Som forøvrig også ble dritgod, men den kan jeg tipse dere om i en annen post. Nå skal vi snakke hudpleie, for det har vi ikke gjort på en stund!



– Green Mandarin Sun Kissed Decleor –
Jeg går rett på favorittproduktet med en gang. Decleor sin Green Mandarin “sun kissed” dagkrem. Et produkt jeg har hatt på huden min hver eneste formiddag jeg har tilbrakt uten sminke i sola. For som navnet så fint sier: Kremen gir huden din fukt samtidig som den får ansiktet til å gløde som om du har ørlite farget foundation på. Jeg husker at jeg tenkte kremen ville bli alt for mørk for min hudfarge da jeg åpnet lokket på den for første gang, men når du smører den ut så glir den bare jevnt inn i huden, og ja.. gir deg en god dose GLØD <3 Elsker ALT med den, og den skal definitivt få være med på ferie i august.

– Green Mandarin Night Balm –
Kremen jeg påfører huden min hver kveld i disse solfylte julidager, for pleie og fukt også på nattestid! En krem fylt med bi og carnaubavoks, som lukter… Ja nydelig av sitrusoljer! Denne har en noe tykkere konsistens så denne trenger litt lengre tid på å trekke inn i huden. Akkurat som jeg liker nattkremen min 🙂 Føler liksom den fukter huden så mye lengre og bedre når jeg kjenner at alt ikke trekker inn med een gang produktet er påført.

– Green Mandarin Aromessence –
Et konsentrert serum av 100% naturlige ingredienser som får huden til å 1. Lukte superdigg 2. Gløde 3. Minske trøtthetstegn og 4. Reduserer rødheten i huden etter at jeg har vasket eller renset ansiktet mitt om morgenen. Denne tar jeg bare noen få dråper av og masserer inn i hele ansiktet hver morgen før sminken eller sun kissed dagkremen skal på 🙂

– Green Mandarin Jasmine Eye Cream –
Jeg nærmer meg 27 år, hudens største glansdager er over, og jeg kjenner rett og slett at det er tid for å forebygge litt! Det er så viktig å ta vare på huden, og kanskje spesielt huden i ansiktet. En god øyekrem er ikke noe tull, og denne fra Decleor har fungert som bare det for meg. Den lukter som alle de andre produktene superdigg, men etter å ha brukt den hver morgen eller kveld i et par uker så er jeg sikker på at alle og enhver vil kunne se forskjell på huden rundt øynene sine. Det har jeg gjort, og selv om jeg jobber MYE i disse dager og sover lite ved nattevakter, føler jeg ikke at jeg har det spor poser under øynene eller noe “slitent blikk”. Det takker huden min denne lille tuben for <3 Øyekremen skal få gjøre underverker for meg gjennom hele høsten også. Det er helt sikkert.


Vet dere hva? Nå får dere opptil 50% på alt fra Decleor HER <—

To av produktene er allerede utsolgt, men de kommer inn igjen til uken.

6 kommentarer
    1. Hvordan får man 50% rabatten? For de prisene som står i linken er ca 20 til 25 % av førprisen. Er det en kode vi skal skrive inn i tillegg?

      1. Huff, jeg sendte dem første en mail for å etterspørre riktig rabatt, men nå ser jeg at det er jeg som har lest feil i “briefen” som jeg har fått til innlegget mitt. Det skal visst være opptil 50% på alt fra Decleor, så nå har jeg endret teksten litt. Beklager så mye! Det er altså 50% på en del fra Decleor hos blivakker, men serien jeg bruker er det maks 35% rabatt på <3 Huff!

    2. Disse produktene på testes ut! Takk for tips 😍
      hudpleie produkter blir det aldri for mye av 😂👍

    3. De vil jeg prøve!😀 Vet du om det blir 50% på dem igjen? Og tror du den passer også om man har en del lysere hud enn deg?😊💕

      1. Så bra 😀 Ja, det tror jeg, for kremen blender veldig godt inn i huden, men uten sminke er jeg ikke brun i ansiktet altså, så jeg er ikke så sikker på at du egentlig er lysere enn meg. Hehe! 🙂 Jeg har dessverre klart å lese feil av informasjonen jeg fikk av Blivakker, så det er riktig at det er opptil 50% på alt fra Decleor, men akkurat denne serien er det bare 20-35% rabatt på <3 To av produktene er også utsolgt, men de kommer inn igjen denne uken 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg