Good Vibes Only

Hei og hopp lillelørdag! Utenfor plasker regnet ned, og det kunne ikke passet meg bedre. Jeg har nemlig kjøpt meg to nye bøker i dag! Kjente plutselig jeg behøvde å erstatte noen av serietimene mine med romaner i sommer… Jeg startet jo på games of trones for noen dager siden, men… snork! Jeg har sovnet i hver eneste episode, så nå legger jeg det eventyret der på hylla for godt 🙂

Hannemor er nå tilbake, og dermed har jeg også bloggstoff igjen for den kommende uken! Hurra for det! Hun var nettopp på besøk i et par timer, så nå har jeg nærmere 1000 bilder på minnebrikken min.

Jeg har egentlig hatt fri i dag, men vært på et aller siste kurs om legemiddelhåndtering på sykehuset, så nå er jeg både ferdig kurset for sommeren, og ferdig med alt som heter opplæringsvakter. Jeg hadde vel egentlig min første vakt på egenhånd i går, og storkoste meg i stresset! Elsker, elsker, elsker når jeg har masse å gjøre i løpet av en dag, men at stresset er håndterbart. Det var det i går (ihvertfall nesten), og da er det så GØY dere! Akuttmottaket er nok ikke for alle, men hvis du liker mye ansvar, klarer å forholde deg rolig under stress og elsker sykdomslærefaget så er dette virkelig et sted du får brukt hodet! Jeg er og forblir ihvertfall helt frelst <3

Herregud, jeg har egentlig masse hyggelig på hjertet i kveld, og var så giret på å oppdatere dere med alt som har skjedd siden sist, men ved siden av meg sitter det en hund som akkurat ble hysterisk. Det har nemlig begynt å tordne utenfor.. Hun lå så fint og snorket for 10 minutter siden, men våknet av et brak og pilte opp i sofaen til meg. Nå sitter hun og piper her ved siden av, og prøver å tråkke på pcen for å få oppmerksomhet. Lurer på hva det er hun prøver å fortelle meg om dette tordenværet.. Virker som hun tror det er livsfare og må varsle meg om dommedag.

– Have Yourself A Cookie –

Uansett! Jeg koser meg glugg om dagen, til tross for mye regn og tordenvær, og det håper jeg dere også gjør! Sommertemperaturen kommer nok etterhvert, og i mellomtiden får vi bare nyte disse late regnværsdagene, bruke dem til å sitte innendørs med god samvittighet, lese bøker, se serier, kanskje bake litt og koose oss! Jeg stortrives ihvertfall med dette på agendaen 🙂 Oppskriften på disse kjeksene finner dere forresten HER <—


Kos dere i kveld jenter og gutter! Det skal vi <3 

10 kommentarer
    1. Kan du lage et innlegg typ «ting jeg har lært gjennom mine år på sykepleiestudiet»? Elr hva du syns andre som begynner på det burde vite?
      Veldig kjekt å følge deg:)

    2. Jeg syns også game of thrones er sykt kjedelig xD
      Tenkte at jeg burde gi det mer tid men har ihvertfall sett 1 1/2 sesong, snork zzz 😄😄

    3. De kjeksene må jeg bare prøve! 😊😊😊 det er så gøy å lese bloggen din om dagen. Tenk at du er sykepleier liksom! Jeg husker så godt den dagen du fortalte om at du skulle starte med dette studiet.. hvor ble årene av ?

    4. herregud så fint å høre at du liker jobben din så godt, det er sykepleiere som deg som virkelig gjør en forskjell for pasientene <3

    5. ikkje spesielt frelst av GOT, likte nesten flrste sesong, men så bare raste det nedover for min del 😀
      Deilige cookies…
      Vovver liker ikkje torden, de kjenner det jo i luften på en annen måte enn oss. Så bra hun ble litt trøstet <3
      Også intressert i å finne mg noe å lese fremfor bare skjerm tid 🙂 Er noe med sommer og bøker <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg