Going Home For Christmas

– Endelig er juleferien i Stavanger her –

Åå, hvis ikke dette er lykke så vet ikke jeg. Endelig er den store, årlige juleuken i Stavanger her! Jeg dro hjem til bestene med toget i går, og til dere som måtte lure på hvordan jeg fikk med meg alle julegavene i år: En venninne fra Sandnes tok dem med seg i bilen sin og kjørte dem til Stavanger for meg! Altså Karianne, du er fantastisk <3

Så nå sitter jeg her! Med to stykk syke besteforeldre som i løpet av no time smittet meg også. Hehe, jeg synes for å være ærlig det er litt koselig å ligge i pysjen og snufse på sofaen til bestemor jeg da. Så lenge vi slipper unna feber og lungebetennelse så går det helt fint med litt forkjølelse! Koser meg glugg her allerede. Virkelig. Bestemor kastet adventspresanger over meg så fort jeg var kommet inn døren her i går, og i pakkene lå det splitter ny julepysj, helt nye digge tøfler (mine gamle var SÅ slitne), blondetruser og kosete sokker. Den dama der vet akkurat hva barnebarnet foretrekker <3

  • – Årets julegaver på plass under treet –

Ellers har jeg siden sist fått servert bestemors nydelige frokost, ferske reker og nå julekaker for et helt nabolag <3 Her i huset spiser vi nemlig frokost, julekaker, middag, og så julekaker igjen, og jeg elsker det! Planen for de neste fire dagene er egentlig bare å slappe helt av, snurre en julefilm eller to, dra på middag til farmor og farfar og ja… legge på meg to gode kilo tenker jeg 😉 Ønsker dere alle en nydelig førjulstid. Tre små dager igjen til selveste julaften. Huff, måtte de gå sakte, for jeg vil ikke at denne fine uken skal ta slutt.

12 kommentarer
    1. God jul Marthe 🙂 så utrolig heldig du er som får pysjamas og fine tøfler allerede 🙂 før selve kvelden 🙂 det høres ut som du koser deg og veldig fin pysjamas 🙂 ha en deilig juleferie og nyt dagene 🙂 vel fortjent <3 Klem

    2. Så herlig innlegg! Kos deg masse før jul og på julaften-romjula:) kan du lage et innlegg om hvor man kan få kjøpt litt sexy bher. Jeg har stor byste og er mellom 70-75cm rundt, og sliter veldig med å finne slike ting. Får hele tiden puppene til å falle ut… slitsomt. Apropo det, ønsker deg en nydelig helg:) fine Marthe:)

      1. Heisann! Tusen takk snille <3 Jeg finner omtrent alle mine bher på Lindex! De har en enorm undertøysavdeling med alle mulige bhstørrelser og disse bhene er heller ikke så dyre som på foreksempel Change 🙂 Det er ihvertfall her hele min undertøysskuff er fra 😀 Haha!

    3. Legger aldri igjen kommentarer men ville bare si at du er alltid så fresh!! Huden din ser alltid helt perfekt ut. Ønsker deg og dine en fin jul<3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg