Girlsnight at my place

– Vinkveld med jentene –

Åå i går var en etterlengtet, fin kveld! Denne uken har nemlig vært utrolig kjedelig på fritidsfronten. Jeg har stått opp klokken 06.00, vært i praksis 07.00 – 15.00, hjemme igjen 16.00, spist noe kjapt til middag, sett et par episoder serie og lagt meg. Selv om det bare er fire dager på rad som har sett sånn ut, så er det ikke mer som skal til for å ødelegge humøret mitt. Når jeg ikke får treffe et eneste menneske jeg er glad i i ukedagene så blir jeg helt sånn: Æsj, for et kjedelig liv jeg har! Haha! Mitt verste mareritt er nok bare å ha en sånn hverdag der det er null spontanitet eller hygge på fritiden. At man i ukedagene bare jobber, spiser og sover, mens man hele tiden går og venter på neste helg, eller neste ferie. Det er definitivt ikke et liv for meg. Ihvertfall ikke på denne årstiden!


Uansett! Back to gårsdagen! Fader så koselig. Jeg inviterte helt i siste liten så det var bare noen få som kunne komme, men Cathrine skulle for første gang siden fødselen har barnepass en kveld (barnepappaen riktig nok), og hadde derfor lyst til å smake noen glass vin med jentene! SÅ da handlet jeg inn på fire flasker sprudevin, vanlig vin og rosé, samt masse deilig ost og kjeks, chips og bær <3

På mitt ostefat finner du: 1. Brieost 2. Kirsebærost 3. Castello med gressløk 4. Babybel 5. Druer 6. Paprika 7. Ulike minisyltetøy fra Nicolas Vahe 8. Fiken 9. Jordbær 10. Physalis 11. Kjeks

Ser det ikke digg ut? For anledningen hadde jeg også kjøpt meg en ny liten kjole i låseblå og pimpet neglene i en RÅfin farge som jeg fikk av bestemor forrige helg. Må faktisk bare tipse dere om denne også! Det er Essie farge nr.23. Passet så godt til den søte fargen på kjolen <3

Nå skal jeg hive meg ut på tur med Sikamor, og så skal jeg ringe til bestemor og høre hvordan ståga er der! Bestefar er nå skrevet ut fra sykehuset, og han hadde visst vært så fornøyd med sykepleierne på avdelingen der og blitt så glad i dem at han bare klarte å si hadet til ei av dem da det ble tid for avreise. Skjønneste bestefar, er så takknemlig for absolutt alt <3 SÅ glad for at han fikk komme hjem til bestemor før 17. mai og at alt nå ser ut til å fungere som det skal igjen. Det blir ikke bedre enn dette  <3

8 kommentarer
    1. Hipp hurra for bestefar <3
      Nydelig lakk, skjønner godt det var deilig med jentefest til en forandring 🙂 God helg <3

    2. Ååå du er så flink å stelle så fint istad!! 😍🙌🏼👏🏼👏🏼 Håper du får en nydelig helg! Du har alltid de fineste bildene syns jeg. Skikkelig dyktig er du!
      Stoooor klem, Luna ☺️💚

    3. Jeg bare måå tipse deg om en serie! Den ligger på HBO og heter « den som dreper» den er såå bra!

      1. Uu! Tuusen takk! Det trengtes nemlig 😀 Så akkurat ferdig en råbra serie på Netflix som het Quicksand eller noe i den duren, så nå trenger jeg å starte på noe nytt 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg