– Fryseren full av is –

Bestemor: Jeg har overført 1000kr til deg jeg! 
Meg:
Hæ, hvorfor det?
Bestemor: Jo, så du kan kose deg med is på 17. mai…
Meg: Ohoi, det blir mye is besta!!

– En fryseboks med litt under 200 ispinner –

Tror kanskje ikke hun bokstavelig talt mente jeg skulle kjøpe is for 1000kr, men hvorfor ikke egentlig? Blir sommeren like varm som fjorårets, så skal det bli helt fantastisk å kunne stikke fingrene ned i fryseboksen de neste månedene og bare spise på uendelig mange avkjølende ispinner! Hihi, jeg kjøpte like gjerne rett under 200 stykk i fem ulike varianter. Mmmm! SÅ, nå kan 17. mai bare komme <3

Snickers er definitivt min favorittis av melkevariantene, men da jeg så de hadde fått laktosefri kroneis på Meny, måtte jeg kjøpe med hjem femti av de også. Haha! Daniel hjelper meg garantert med å spise dem opp når han flytter inn nå snart. Dere ser kanskje at den grusomme sorte kaffetrakteren hans, samt noe av proteinpulveret allerede har fått plass på kjøkkenbenken min. Haha!

Enda en ny favoritt – Sorbetis med appelsin og eple

Han leverte sin bachelor i går, så denne helgen her skal vi baare kose oss sammen fra ja.. NÅ til søndag kveld! Vi skulle egentlig ut og fiske i helgen, men værmeldingen har snudd og melder rene stormen i tillegg til regn, så nå ser det ut til å bli noen rolige dager i heimen min istedet. Kanskje tar vi dynene med oss ut på verandaen i kveld, ser film utendørs med hver våre ispinner i hånda! Reker har jeg også kjøpt, så det må vi også få plass til i magesekkene våre <3 Åh, det har vært 19 grader her i dag dere! Da smaker det greit godt med fridag fra praksis!!

– Stooor takk til bestene for sponset islager –

25 kommentarer

Siste innlegg