– Favoritter fra Ellos –

Reklame | Ellos

Å du deilige juli måned! Jeg nyter hvert et minutt av disse varme sommerdager. Selv om jeg jobber over 90% hele sommeren så får jeg utrolig nok vært en hel del ute i sola også. Har jeg nattevakt så har jeg jo fri hele dagen, og har jeg kveldsvakt så passer jeg på å hoppe i bikinien ihvertfall 4-5 timer før vakt! Sommerlivet altså <3 Måtte det vare leeenge! Jeg kjenner meg på langt nær klar for høstmørket enda.

Er det noen av dere som har en bikiniskuff som kunne trenge en liten oppgradering før sommeren 2019 er over? Isåfall anbefaler jeg dere å ta en titt på Ellos sin badetøy kolleksjon! De har utrolig mye fint av både badedrakter og bikinier med høytlivstruser og lave truser i alle mulig farger og mønster. De har dessuten ikke bare badetøy for kropper i størrelse XS eller S, men noe som passer til litt mer former også! Utvalget er stort, og det kommer stadig inn nye nyheter, så ta gjerne en titt HER <—

Sort badedrakt HER, Rød bikini HER, Sort bikini HER, rød badedrakt HER, Gul badedrakt HER, Prikkete bikini HER, Lilla mønstrete bikini HER, Lilla badedrakt HER, Vinrød bikini HER

Rabattkoden 395446 gir 30% på den dyreste varen HER <—

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg