– Få opptil 70% rabatt på Black friday –

Reklame | Blivakker

Endelig er novembers beste dag ankommet! Det er Black Friday, og jeg tipper samtlige av dere er ute og jakter etter tilbud allerede. Noen i butikker mens andre på nett! Blivakker har selvfølgelig heller ikke glemt hvilken dag det er, og kjører denne fredagen 27-70% på absolutt alt i nettbutikken sin!

For anledningen fikk jeg velge meg ut mine favorittprodukter til håret, og da plukket jeg meg ut produkter som jeg allerede har brukt og forgudet i noen år nå. Noen fra merket Sebastian og noen fra merket GHD. Sebastian sin shampo, balsam, tørrshampo og hårspray har jeg brukt så lenge jeg kan huske, og er storfan! Det finnes flere varianter enn de jeg har valgt meg ut her, men jeg synes bare akkurat Sebastians Penetrait lukter SÅ godt! Den lille flasken på bildet under her er en tørrshampo fra Sebastian og den får alvorlig talt være med meg over alt. Så liten og kjekk å ha i veska til enhver tid.

Sebastian Shampo HER, Balsam HER, Hårspray HER og tørrshampo HER

Et lite gavetips fra Sebastian får dere også her! Dette settet hadde jeg ikke testet før, og hadde egentlig ikke tenkt til å gjøre det heller. Jeg skulle nemlig legge det under juletreet i år, men så åpnet jeg esken og luktet på produktene… For å si det sånn. Det måtte bare bli med inn i dusjen. Haha! Sebastian Dark Oil er ordentlig eksklusive hårprodukter som gir massevis av glans uten å gjøre håret tungt. Elsk!

Sebastian gavesett finner du HER <—

Helt til slutt må vi innom stylingproduktene jeg bruker hver eneste gang jeg skal krølle håret. -Hvilket er ganske mange ganger i uken. Når håret er vasket, sprayer jeg alltid med GHD sin varmebeskyttende spray før jeg sprayer med curl hold og root lift. Håret mitt er så utrolig glatt og flatt naturlig, så for at krøllene mine skal sitte godt og for å få litt volum i denne toppen, er jeg helt avhengig av alle disse tre sprayene! Absolutt verdt å teste dersom du sliter med det samme som meg 🙂



GHD Heat protect spray HER, Roof Lift HER og Curl hold HER
Husk du får minst 27% og opptil 70% på ALT fra blivakker nå!

5 kommentarer

Siste innlegg