Få 40% på den dyreste varen

Reklame | Ellos

Ellos har nok en gang fylt på med nyheter til sommeren, og denne gang tenkte jeg å vise dere noen av mine favorittplagg innen kjoler, bikinier, og ja.. strandplagg! Lekre strandkjoler og skjørt som du enkelt kan slenge over deg på vei til beachen og som matcher de aller fleste bikinier <3 Lenke til alle produktene ser dere under her, men mitt absolutte favorittplagg av disse må være den grønne kortarmede kjolen.. Altså bare tenk dere denne en solskinnsdag i juni, med sandfargede sandaler til og ei litta veske i strå.. Dagdrømming <3 Akkurat nå får dere også 40% rabatt på den dyreste varen dere handler av Ellos kolleksjon når dere bruker koden 460008!

Kort kjole HER, Grønn HER, Gul HER, Lys bikini HER, Gul mønstrete HER, Leopardskjørt HER, Leopardkjole HER, Leopardbikini HER, sort skjørt HER, Rosa mønsterkjole HER



Rabattkoden 460008 gir dere altså 40% på den dyreste varen!

Koden varer ut 31/5. Flere Ellosfavoritter finner du HER <–

3 kommentarer
    1. Ellos har så mye fint! Jeg opplever teksten din misvisende, mener du bør ha med ordet “avslag” etter 40%, ellers tolker jeg det som at det er pluss 40% på en vare. Selvom jeg skjønner poenget. Kanskje dumt å henge seg opp i,men ville si i fra 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg