Få 20% rabatt på vårkjoler

Reklame | Ellos

På tide å tipse om litt vårfavoritter igjen! Ellos kjører nå 20% rabatt på alt av kjoler, topper, jakker og bluser ut hele april, og i den anledning har jeg plukket meg ut noen favoritter. Håper dere ser noe som faller i smak? Her på sørlandet melder de bare sol og vårvær i tiden fremover, så om du ikke har gått i kjole så langt i år, så tror jeg ikke det er lenge til du får gjøre det! Jeg har alt båret både skjørt og kjoler jeg, men dere vet jo hvordan jeg er.. Finner sommerkjolene frem i mars så jeg kan ta dem på 1 april…

Hvit blondekjole HER, Brun mønsterkjole HER, Gul blondekjole HER, Brun prikkete HER, hvit lang blondekjole HER, Gul langermet HER, hvit maxikjole HER, Rød med mønster HER, Sort prikkete HER, Sort maxikjole med belte HER, Hvit maxikjole med belte HER

Rabattkoden er: 395415 og gir dere 20% på Ellos egne kolleksjon ut april!
Se hele vårkolleksjonen og ta i bruk rabattkoden HER <—

2 kommentarer
    1. Hei Marthe!

      Jeg husker du var i Alaska (?)
      Du la ut på snapchat video av en nydelig kjolebutikk du var innom..
      jeg spurte deg også om hva navnet var men jeg husker ikke hva du svarte meg.

      Kan du svare meg på det?

      Skal til london i slutten av mnd, og kunne tenkt meg å innom lignende butikker😊

      1. Heisann! Ja, jeg husker at du skrev til meg og etterspurte navnet på denne butikken, men jeg svarte dessverre bare at jeg ikke fikk med meg hva den het. Det var en helt enoorm butikk med mange ulike kjeder inni, men kjolene var altså svindyre, så det var ikke noe budsjettvennlige greier akkurat <3

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg