– Et gavetips fra meg til deg –

Reklame | Daniel Wellington

Iiih! Det er tredje søndag i advent allerede! En passende dag for et aldri så lite julegavetips. Kjenner du noen som enda ikke har gått til anskaffelse av en Daniel Wellington klokke? Eller noen som har forelsket seg like mye som meg i det nyeste tilskuddet av kolleksjonen deres? -Iconic Link som jeg bærer på bildet over her. Da kan jeg informere om at DW nå gir 20% rabatt på hele kjøpet dersom du handler to eller flere av produktene deres. I tillegg så har jeg fått en rabattkode til dere, så legger du til MARTHEB får dere 15% på toppen av det igjen! Jeg tror ikke jeg vet om noen som ikke ville blitt sjeleglad for en klokke som denne over, og legger du til den matchende armcuffen eller f.eks en matchende DW ring, får du altså nå 35% rabatt på kjøpet ditt!

– Få 20% rabatt ved å kjøpe to DW produkter eller mer –

Vil også minne om at Daniel Wellington nå har lager i Norge, og at det derfor ikke lengre kommer noen tollregning på kjøpet. Vil du ha klokken hjem tidsnok til å få lagt den under juletreet 24 desember, må du selvsagt ikke vente alt for lenge 🙂

Alle produkter du klikker hjem fra Daniel Wellington i desember måned, kommer forresten i fin juleinnpakning, men for å ikke avsløre hva som befinner seg inni den fine DW esken, pakker jeg den inn likevel jeg 😉 Dersom du ikke helt vet hvilken kombinasjon du ønsker å gå for eller hva som passer fint sammen av klokker, armbånd, cuffs og ringer så finner du noen ferdig sammensatte gavetips på DW sin nettside HER <— Her i hus er favorittkomboen nå om dagen Iconic Link i rosé sammen med Classic Slim Bracelet i rosé. Så rent, elegant og passende til absolutt alle antrekk og anledninger.

– Alle DW leveranser kommer nå i nydelig juleinnpakning –

Ville bare titte innom for å tipse dere om dette fine tilbudet, og ønske dere en riktig fin tredje adventsøndag! Jeg skal på jobb i dag også, men ikke før klokken 11.00, så nå skal en bedre frokost nytes med tre tente lys og det nydelige synet av juletreet mitt som virkelig begynner å fylles med gaver!

Rabattkoden MARTHEB gir altså 15% på toppen!
Se alle de fine potensielle Daniel Wellington gavene HER <—

5 kommentarer
    1. Heia:) helt urelevant til dette innlegget, men prøver meg likevel😃

      Den siste snappen du la ut med snacks og redbull, hva heter de, eventuelt hvor er de kjøpt? Både potetgullskålen og dipskålen 😍

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg