– En stor frokostfavoritt –

Reklame | Good For Me

– My Fave Breakfast Routine –

Her kommer årets frokost <3 Et skikkelig friskt (og litt eksotisk) tips fra meg til deg i iskalde februar. Denne bollen her kunne jeg spist både til frokost, lunsj, og som snacks om kvelden for den er både enkel å smelle sammen og ekstremt godsmakende. Disse bildene er fra fredagsmorgenen min da jeg spiste en porsjon før avreise til Stavanger, og så fort dere er oppdatert, skal jeg rett inn i kjøleskapet og finne frem mangoen igjen til en ny skål før skole og ny runde med bachelorskriving venter. YUMS!



Du trenger – Kokosbolle: 

1. En boks Gresk yoghurt med smak av kokos 2. 1 mango i biter 3. En håndfull granola 4. Litt finhakket mynteblader 5. Eventuelt også noen biter med frisk ananas

Smaker SÅ godt! Denne lille retten er faktisk inspirert av en dessert jeg laget meg for et par år siden med pisket søt kokosmelk. Mmm! Jeg tygger forresten fremdeles også to vitamingummies til frokosten min hver eneste morgen. Good For Me sine godsmakende Beauty Bombz som holder huden min plettfri hele året, og passer på at neglene mine vokser seg lange og sterke. Disse veganske vitaminene kan dere få kjøpt HER <— Ooog første levering får dere 50% på!

Ønsk meg lykke til med skrivingen i dag dere! Jeg skal fortelle mer om det siden.
Måtte dere få en super start på den nye februaruken så lenge <3 

9 kommentarer
    1. Hei! Husker du nevnte i en spørsmålrunde eller lignende på bloggen for noen år siden at du skulle slutte og blogge når du ble ferdigutdannet sykepleier, så er nesten litt vemodig og lese at du nærmer deg slutten på studiet. Eller har du kanskje ombestemt deg?(ville gjort mange lesere glade 😉 Uansett: masse lykke til med skrivingen!

      1. Hei hei! Tusen takk for det snille 🙂 Jeg vil fremdeles gjerne slutte med blogging når jeg er ferdig utdannet, men jeg må nok fortsette til jeg har skaffet meg 100% jobb som sykepleier, så det blir nok ikke før i høst. Eventuelt blogger jeg ut 2019 hvis det skulle bli vanskelig <3

    2. Det så helt nydelig ut ????
      Hva slags bukse har du på deg i dag, og hvor er den fra? Fikk en liten sniktitt på snap, og den så skikkelig fin ut ????

    3. Hei! Jeg går 1.året på sykepleien nå, også lurer jeg bare på om du kunne skrevet et innlegg med tips/triks du har lært i løpet av studiet? Eller kanskje en q&a❤️
      Har lest bloggen din i mange år, og håper innerst inne at du skal fortsette med bloggingen når du er ferdig utdannet, men uansett synes jeg det er kult at du har delt så mye frem til nå❤️

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg