– En kosete helg –

Åh, for en kosete helg dette har vært! Jeg hadde nattevakt i natt så jeg har sovet bort mye av mandagen, men det gjør ingen verdens ting for jeg har hatt en SÅ hyggelig helg. Lørdag var Mino og jeg hos Cathrine i mange timer. -Fikk servert biff til middag og fruktsalat til dessert mens vi skravlet helt til midnatt! I går var det helt nydelig vær her i sør, så da dro Mino og jeg ut på en skikkelig langtur i skogen. Vil aldri hjem fra slike turer jeg, og i går gikk vi også på tre digre rådyr som gjorde at Mino’s jaktinstinkt ble vekket til live. Hunden kommer alltid på kommando, så jeg går med han løs ca 90% av tiden vi trasker og går i skogen. Vel… Kommando fungerer ikke når tre rådyr løp foran nesen hans. Heh! Han fikk selvfølgelig ikke tak i dem, og kom utrolig nok spurtende tilbake til meg etter 4-5 minutters jaging, men det var definitivt noen minutter jeg fryktet at jeg måtte jakte etter beagle resten av søndagen…

I dag har jeg som sagt sovet og sovet både formiddag og ettermiddag, så nå skal jeg se og komme meg på kjøkkenet, lage meg litt suppe til kvelds, og se siste episode av “Mannen som falt”. Jeg har tipset dere om den før. En kjempespennende dokumentarserie på dplay 🙂


Håper dere har hatt en fin helg selv! Jeg kjenner humøret mitt er på TOPP nå om dagen, og jeg vet ikke om det er fordi jeg har begynt å trene igjen, eller om det er fordi yr melder sol og 8-9 grader ut januar. Herregud for en glede! Da skal jeg definitivt holde ut de siste 11 dagene som gjenstår av vintermåneden! Det eneste jeg har å klage på denne mandagen er en stykk kropp som LIDER av stølhet. Shit, at jeg aldri lærer. Det er helt utrolig. Hver gang jeg starter treningen igjen etter et halvår med pause, starter jeg der jeg slapp med akkurat samme vekter og antall repetisjoner. Vel, i dag har jeg lyst til å grine hver gang jeg må strekke ut noen av armene. Så vondt gjør det faktisk i bicepsene. Jeg må roe meg ned noen hakk på neste økt kjenner jeg.

– Måtte dere få en riktig fin start på den nye uken – 

8 kommentarer
    1. At du i det hele tatt klarer å få opp de samme vektene etter et halvt år er jo bare helt utrolig!
      Tar ikke mange dagene før du er tilbake i rutine igjen, lykke til 😀

    2. Fest en lang line på han så kan du ta tak i den om han ikke kommer. Kan oppstå mange situasjoner der det er viktig at du raskt får tak i han, rådyr, hester, syklister, kjøretøy, andre hunder som kan være aggressive, barn og voksne som er redde for hunder osv. Det finnes liner som er i et slags plastmateriale, de blir ikke bløte og skitne og er laget nettopp for dette bruket. Funker veldig bra. 😊

    3. Åh det er så ille når hunden plutselig løper avgårde 🙈 Har selv en 99% lydig hund, men så er det seff den ene siste prosenten som viser seg når andre mennesker er i nærheten. «Åjaa du har ikke kontroll nei? Kanskje ha hunden i bånd 24/7?!». Great.. 😂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg