– En helg med litt av alt –

Herregud denne helgen har vært bra. Den har jo faktisk inneholdt litt av nesten alt jeg liker her i livet! Fredagen startet med en morsom bowlingdate før Daniel og jeg dro hjem til favorittdyret for å slå oss ned i sofaen, drikke vinen han hadde kjøpt med for anledningen og se Manchester KNUSE Arsenal! Herregud så gøy!! Skal aldri tvile på Solskjæren vår igjen <3 Lørdag morgen våknet vi til en halv meter snø utenfor, og da var det jo bare å hive på seg turtøyet for å dra ut i skogen med bestis og dyrene våre da! Vi gikk ikke mer enn en liten kilometer før vi slo oss ned under et gigantisk tre og tente bål i de iskalde minusgradene. Hundene løp som gale rundt oss og nei… en ekte favoritt-formiddag ble det.

– Datenight fredag og me-time lørdag –

Så kom lørdagskvelden, og ettersom mannen måtte ditche meg for bachelorskrivingen sin, kjørte Sika og jeg litt me-time hjemme i stuen, så på Alle mot 1, lagde deilig laksemiddag og planla handleliste for mandagsmorgenen, for da drar jeg jo avgårde til Gjerstad igjen for overnatting i en meeget snøkledd trehytte. -Sammen med fire skjønne medstudenter <3 Fader så fint vi skal få det der, og jeg gleder meg SÅ til å forevige disse fine vinterminnene og dele dem med dere også!

Nå er foreløpig helgen satt litt på vent for min del, for i dag har jeg tatt på meg en ekstravakt! SÅ denne helgen har jeg både fått skvist inn masse koselig kjærestehygge, litt venninnetid, litt skogstur, litt alenetid (med doggo) OG en jobbdag. Ikke verst :’)

  • – Oppskriften på lørdagsretten min får dere under her –

– Kremet sitronsaus – 
2 fedd hvitløk, en håndfull hakket vårløk, 2 dl melk, 2dl matfløte, saften av 1/3 sitron + litt revet sitronskall, 1 ss hakket basilikum, 2 ss smør, 2ss hvetemel, masse pepper og litt salt ( smakes til).

Slik gjør du:
1. Finhakk hvitløk og vårløk og surr dette 2 min i 2 ss smør i en gryte.
2. Tilsett 1 ss hvetemel og visp dette klumpefritt inn i smøret.
3. Tilsett så melken og matfløte og la det småputre i 4-5 minutt.
4. Smak til med salt, pepper, sitronsaft, basilikum og revet sitronskall.

         Server med kokt pasta og pannestekte, sitronpepra laksebiter <3

7 kommentarer
    1. Hei fine deg!

      Jeg ville bare legge igjen en kommentar til deg denne søndagskvelden. Jeg har fulgt deg i mange år, tror det må ha vært fra starten av da du startet å blogge. En god stund glemte jeg litt bort alt som hadde med blogg å gjøre, frem til det siste året. Heldigvis fant jeg frem til din blogg igjen! Du deler spennende og varierende innlegg. Men det jeg vil rose deg mest for er den positive holdningen din! Du er flink til å være positiv og finne de små gledene i hverdagen. Å følge deg på sosiale medier er en slags oppmuntring og påminnelse for meg om å være positiv! Takk for det fine deg, og håper søndagen din har vært fin på jobb. Klem fra meg<3

    2. Hei! Kan du skrive et innlegg om bacheloroppgaven? Går 2 året og er veldig spent på skrivinga som for min del starter om et år! Lurer på alt sammen, så hadde vært gøy og hørt dine tanker rundt den:)

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg