– En gledelig torsdag –

Herregud, nå er jeg så lettet og GLAD! 20 desember, midt i juleferien min tikket det en mail inn i innboksen min om endring av timeplanen for klassen våren 2019. Jeg kjente jeg fikk litt hjertebank med en gang ettersom jeg var livredd for at noe obligatorisk nå var blitt satt opp akkurat når jeg skulle befinne meg på Bali i bryllup, og tror dere ikke bekymringen min stemte? Tre FULLE dager med førstehjelpskurs og obligatorisk undervisning sto nå plutselig i timeplanen 23, 24, 25 april akkurat da bryllupet skulle finne sted, og ettersom jeg i fjor prøvde å få fritak fra akkurat samme førstehjelpskurs for å dra på pressetur med andre influencere i Thailand (fikk selvsagt avslag),  hadde jeg ærlig talt bare lyst til å legge meg ned for å gråte. -MEN jeg sendte inn en søknad om fritak likevel, og nå.. 4 uker senere fikk jeg den fader meg godkjent! Herregud for en LYKKE. Det er jo virkelig null tolleranse for fravær med mindre man har sykemelding eller skal i en begravelse, så at jeg skulle få godkjent tre hele dager for Bali-bryllupet jeg har gledet meg til siden august.. Nei jeg er i sjokk. SÅ, SÅ takknemlig for at UIA ikke er så firkantet på fravær som jeg først fryktet.

Hadde jeg ikke fått dette godkjent, så måtte jeg altså ha reist hjem to dager før bryllupet skulle finne sted for å sitte hjemme på førstehjelpskurs og se på at nydelige Heidi gifter seg via en snap tenker jeg… -Takk gud for at jeg slipper det. SÅ i går var en gledens dag. Annika og jeg tok faktisk turen til helsestasjonen i byen for å ta de siste Bali-vaksinene vi trengte før vi feiret med googling av “things to do in Sanur” etterpå. Hehe <3 Førstehjelpskurset fikk jeg forresten bare ta igjen med Grimstad-studentene en uke senere, så da får jeg hilst på noen sykepleierstudenter fra Grimstad også 🙂

Litt om min gledelige gårsdag! Sika og jeg vært på en lang og kald tur i skogen i dag, og nå skal jeg bare lade opp til kveldens romantiske lille aften med denne blå smoothiebollen. (Består bare av 1 banan, litt frossen ananas, mango, melk og litt blå konditorfarge). Daniel og jeg skal på bowling i kveld, og så drar vi hjem til meg og ser Manchester tape mot Arsenal. Neida.. Jo, snart må vel solskjæren også tape? Eller? Spennende blir det uansett, og jeg skal heie som en gal her i sofaen <3

Ønsker dere en riktig GOD hælj <3

9 kommentarer
    1. gratulerer. hadde jo vært kjempekjedelig å måtte være hjemme når alle andre er i bryllupp så der var det jammen flaks at det ordnet seg <3

    2. Sier bare restauranten “Three monkeys” i Sanur! Vi spiste der nesten hver kveld på bryllupsreisen😍

    3. Elsker å følge deg på snapchat også! Hvor har du kjøpt vinglassene/hvilket merke er de fra?? Sååå fine
      Klem!

    4. Godt å høre at UIA ikke er så firkantet på fravær som mange andre skoler. Vet at på fag med 20% fraværsgrense andre steder er det ingenting som er godkjent utenom disse 20%, ikke engang begravelser. Selv om 20% er en del i løpet av et semester, så skal det ikke alltid mye til før man når grensen.. misunner deg virkelig som skal reise til flotte Bali! Også får du ha masse lykke til med bachelorskriving 😃

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg