– Ei litta helgeupdate –

Hei på dere, og riktig fin søndag! Håper dere har en knallhelg så langt? Jeg har enda en jobbhelg, men jeg har fått utrolig mye ut av fritimene mine også, så nå tenkte jeg å gi dere en liten update på dem! Fredag koste Daniel og jeg oss utendørs absolutt hele dagen! Først på verandaen og så på et fjellberg ute med havet hvor vi hadde tatt med en hel haug av sushi til lunsj. Utrolig deilig med årets første solestund utenfor verandaen, men også noe ubehagelig da en mann ganske raskt dukket opp med kikkerten sin i skogen ca 50 meter unna der vi lå og studerte oss i over en time(!). Vi både så og hørte han hele veien, så Daniel ropte på ham flere ganger, men han ville absolutt ikke stikke avgårde, så det endte med å bli så ubehagelig at vi bare pakket sammen og dro hjem igjen selv. Usj! Jaja, resten av fredagskvelden tilbrakte vi hos et vennepar og det var ihvertfall superhyggelig.

I går gikk nesten hele dagen til jobb, men jeg rakk likevel innom Caroline på kvelden for et par timer med middag og festligheter i hennes splitter nye leilighet! Nå har jeg våknet til nok en solfylt søndag, men skal straks avgårde på jobb igjen. Heldigvis bare til klokken 19.00 om kvelden, så noen timer med kveldssol får jeg og! Jeg har tatt på meg noen ekstravakter, så nå har jeg nesten ikke fri i det hele tatt, men jeg stortrives fremdeles på akuttmottaket, og timene flyyr der, så det gjør virkelig ingenting.

Her kommer noen bilder fra forrige helgs forberedelser til Aron sin navnefest! Jeg hadde i kjent stil shoppet litt til babygarderoben <3 Jeg knipset egentlig en hel haug av idylliske bilder fra sushi-daten vår på fjellberget fredag, men oppdaget først da vi kom hjem at minnebrikken ikke hadde sittet riktig i, så alle de bildene ble aldri lagret. Sånt kan jeg seriøst nesten eksplodere for av ren irritasjon.

– Forberedelser til forrige helgs navnefest – 

Ønsker dere ihvertfall en veldig veldig fin søndag! Kom dere ut og nyt sola dere som har den 😀 I morgen er det ikke bare en ny uke, men en ny måned. Hjeelp, juni har bare flyydd avsted! Kjenner jeg gleder meg maks til min første uke med en del nattevakter, for da har jeg jo hele dagen til å være ute og nyte meg i sola, bade kjøre piknik, og gå lange turer med doggo igjen <3 Wihuu!

6 kommentarer
    1. Vi er en jentegjeng på 5 som skal til Kristiansand i sommerferien. Har du noen tips til hva vi burde gjøre/spisesteder ol?😊

      1. Hei! Velkommen skal dere være 😀 Jeg anbefaler deg å klikke inn på kristinaandersen.no og se på guiden hun har laget for Kristiansand by! Kunne ikke tipset om noe bedre selv nemlig 😀

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg