– Drømmestart på helgen –

Ååå for en DAG! Ja til mange flere av disse <3 Vi hadde egentlig fire timer med forelesning på sykepleien i dag, men Hanne, Anita og jeg hadde mer lyst til å dra på tur i skogen, så da får vi heller lese oss opp på vitenskapsteori på egenhånd… Studielivet med frihet og muligheten til å legge opp studieløpet akkurat slik det passer en selv er faktisk bare helt fantastisk <3 Elsker UIA litt for det.

– Ut på tur med hund og fine frøkner –

Vi var ikke bare tre sykepleierstudenter ute i skogen i formiddag, men Andrea og Susanne (fra ungdomsskolen min) var også med, og gjett om vi koste oss! Ja, og Sika da. Herregud, glemmer ikke henne <3 Jeg har endelig gått til anskaffelse av en diger steikepanne til bålturene mine, og i dag fikk jeg endelig testet den ut! Jeg er så innmari lei av å alltid grille pølser eller pinnebrød når jeg er ute i skogen, men nå fremover blir det andre boller. I dag sto nachos på menyen, og det ble jo helt nydelig! Littegrann svidd sånn her og der, men nydelig for det! Det er noe med den smaken av bål som er litt magisk synes jeg.

Hanne og Anita sto for desserten, og da ble det grilling av banan med lyse sjokoladebiter, samt marshmallows mellom sprø mariekjeks. Nyydelig kombo det også! Dere griller rett og slett marshmallows på pinne før dere klemmer den mellom to kjeks som en søt liten sandwich! Må prøves.

– Testing av ny bålsteikepanne –

Tiden virkelig fløy i formiddag, men vi fikk nå nesten tre timer sammen der vi bare kjaset, spiste og varmet oss rundt flammene. Sola sto høyt på himmelen hele tiden og Sika stakkars tigget som aldri før <3 Her kommer et lite bildedryss fra fredagen vår! Det fine med å ha med Hanne på tur er jo at jeg for en gangs skyld bare kan lene meg tilbake og nyte mens en annen løper rundt og foreviger enhver bevegelse! Haha, gleder meg allerede til neste naturopplevelse som skal finne sted om 10 dager. 28 januar tar jeg med meg en gjeng medstudenter tilbake til Gjerstad for å overnatte enda en natt i trehytte. Denne gang i ei av de to andre tretopphyttene!

IIH, som det gledes <3 Nå skal jeg ha litt me-time her hjemme med Sika. -Bare lade opp til jobbhelg i morgen og kanskje dusje både meg selv og hund. Hele hundens venstre bakbein er helt sort av sot. Ikke fikk jeg med meg når hun tråkket i bålet…

– GOD HELG FRA OSS – 

10 kommentarer
    1. Så utrolig fine bilder, så utrolig herlig ut i den nydelige skogen og det fine været 🙂 deilig når været var så fint. Ha en fin jobb helg og kos deg masse. Godt å få brukt stekepannen og gøy å lage noe annet 😀 Klem

    2. Litt sensitivt spørsmål: Jeg har lest før at du ikke ønsker barn, det samme med Daniel. Jeg har samme tanker, men vet ikke hvordan og når jeg skal fortelle en eventuell kjæreste.. har du noen tips?

      1. Hmm, nei jeg har ikke tenkt så mye på at det er vanskelig å fortelle ettersom det bare er det mest naturlige i verden for meg å ikke skulle få barn. Ihvertfall per dags dato og de siste 10 årene 😀 Jeg ville bare sagt det som det er rett ut: Jeg har i grunn ikke sett for meg et liv med barn, og har aldri ønsket meg det. -Men vi kan jo heller ikke love at vi ikke ombestemmer oss om noen år til. I dag er gjennomsnittsalderen for første gangs fødende 33 år om jeg husker riktig? Det er jo enda 7 år til for min del ihvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg